Blog

Sınır ötesi ticarette video serileri nasıl hazırlanmalı?

Son yıllarda küresel anlamda bir trend haline gelen “binge-watching”, bir diğer söyleyişle “binge-viewing”, her geçen gün daha da yaygınlaşıyor. Video bölümlerini art arda izlemek olarak Türkçe’ye çevirebileceğimiz bu akıma göre, izleyiciler bir video serisinin tüm bölümlerini tek seferde izliyorlar. İçerik pazarlama stratejisi dahilinde yükselen trendleri yakalamak, uluslararası ticarette büyük önem taşıyor. Bu anlamda binge-watching akımından…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıe-ihracat sitesiInstagram Storiesizleyicimüşterionline mağazasatış potansiyelisınır ötesi ticaretSnapchattüketiciuluslararası ticaretürün tanıtımıvideovideo içerikleri

Sınır ötesi ticaret firmaları neden sosyal medya içerik planı hazırlamalı?

Dünyanın hemen her bölgesinde sosyal medya kullanım oranları artış gösterirken ve sosyal medya kullanıcıları hayatlarını sosyal platformlara entegre ederken e-ihracat firmalarının da pazarlama açısından bu ağları kullanmaları çağın gerekliliklerinden biri haline geliyor. Özellikle maliyet açısından firmaları sarsmayacak sosyal medya pazarlaması, hedef kitle genişletme ve müşteri memnuniyeti sağlamada önemli bir rol oynuyor. Sınır ötesi ticarette sosyal…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıe-ihracat müşterisihedef pazarİçerik planıözel günlersınır ötesi ticaretsosyal medyasosyal medya içerik planıuluslararası ticaret

“Sıkça Sorulan Sorular” sayfası hazırlamak sınır ötesi ticarette ne gibi avantajlar sağlar?

E-ihracat, her ne kadar dünya ölçeğinde sektörel açıdan hızla gelişiyor olsa da birçok kullanıcı için hala gizemini koruyor. Elektronik ticaret konusunda çekingen bir tavır sergileyen kullanıcıları bile yeni dünya dinamiklerine adapte etmede, zihinlerdeki soru işaretlerini gidermek oldukça büyük önem taşıyor. E-ihracat firmaları hakkında fikir sahibi olmak için başvurulan “Hakkımızda” sayfası, alışveriş sürecinde her zaman yeterli…

Etiketler: e-ihracatelektronik ticaretiçerikkullanıcı deneyimimüşteri memnuniyetimüşterilerin güvenini kazanmakonline alışverişSıkça Sorulan Sorularsınır ötesi ticaretSSStasarımuluslararası ticaret

E-ihracat sitelerinin ortalama sipariş tutarını artırabilmelerini sağlayacak taktikler

E-ihracat firmalarının elbette en büyük amaçları, online kullanıcıların olabildiğince yüksek tutarlarda alışveriş yapmaları. Böylece alışveriş sepetlerini doldurmaları ve sonunda eylemi ödeme yaparak sonlandırmaları. Tüm ticari kuruluşlar gibi e-ihracat sitelerinin de kazancını artırabilmesinin yolu kullanıcıların alışveriş yapmalarından geçiyor hiç kuşkusuz. Ancak kazancın artmasını, sepet tutarı doğrudan etkiliyor. Bu nedenle ortalama sipariş tutarını artırmak için birtakım stratejik…

Etiketler: alışverişbedavae-ihracatkargomüşterionline alışverişonline kullanıcıonline mağazasatın almasatışsepet ortalamasısınır ötesi ticaretsipariş tutarını artırmakücretsiz kargo

Uluslararası ticarette e-postaların çöpe gönderilmesi nasıl önlenir?

Ortalama bir internet kullanıcısının e-posta kutusuna her gün çok sayıda tanıtım e-postası geliyor. Bunun yanı sıra çalıştığı kurum ve sosyal çevresinden gelen e-postaların sayısı da düşünüldüğünde önem sıralamasına göre e-ihracat firmalarının e-postaları ne yazık ki alt sıralarda kalabiliyor. Öte yandan doğru bir stratejiyle örülmüş firma e-postaları, tüketicilerle iletişime geçmede oldukça etkili olabiliyor. Bu noktada e-posta…

Etiketler: abone listesialışverişe-ihracate-postae-posta adresie-posta pazarlamasıgüvenilir markaiçerikkampanyamarka imajıonline kullanıcısatışsınır ötesi ticaretuluslararası ticaret

Uluslararası ticarette video içeriklerden nasıl yararlanılabilir?

Videoların dijital dünyada çok yüksek etkileşim oranlarına sahip olduğu bilinen bir gerçek. Video içerikler bu yönüyle e-ihracat siteleri için oldukça işlevsel reklam ve pazarlama stratejileri geliştirmeye katkıda bulunabiliyor. Müşteriler ve potansiyel müşterilerle etkileşim sağlamada ürün veya hizmet hakkında bilgilendirici, faydalı veya eğlenceli içeriğe sahip videoların kullanımı, metin ve görsellere oranla çok daha fazla ilgi görüyor….

Etiketler: e-ihracate-ihracatta pazarlamaetkileşim sağlamaketkileşimi artırmakpazarlama stratejilerireklamsatışları artırmaksosyal medyauluslararası ticaretvideovideo içeriklerivideo pazarlama

E-ihracat firmaları için site trafiğini artırma taktikleri

E-ihracat, dünya çapında hızla büyümeye devam ederken Türkiye de bu alandaki potansiyelini açıkça ortaya koyuyor. Ancak organik trafik oranları düşük olan e-ihracat siteleri oldukça büyük bu pazarda beklendiği gibi performans sergileyemeyebiliyor. Buradan yola çıkacak olursak, e-ihracat firmalarının ilk başta organik trafiklerini artırmak için çalışmalar yürütmeleri, buna uygun stratejiler geliştirmeleri ve pazardaki yerlerini sağlamlaştırmak için web…

Etiketler: arama motoru optimizasyonudaha fazla trafikdijital reklame-ihracate-ihracat pazarıe-ihracat sitesimobilmobil uyumlulukonline kullanıcıonline reklamresponsiveSEOsınır ötesi ticaretsosyal medya yönetimitasarımtrafiktrafik elde etmeweb sitesi trafiği

E-ihracat sitelerinin başarısız olma nedenleri

E-ihracat ekosistemi her geçen gün genişliyor ve yeni oyuncularla büyümeye devam ediyor. Milyonlarca e-ihracat sitesi içerisinde, sahip olduğunuz online mağazanın başarısını sürdürebilmek ise bu rekabet koşullarında çok kolay görünmeyebilir. Ancak doğru altyapı ve ödeme sistemleri gibi pek çok faktör başarınızı desteklemeye yardımcı olabiliyor. Yine de binbir zorlukla kurduğunuz e-ihracat sitenizden beklediğiniz verimi alamıyor olabilirsiniz. Hayalini…

Etiketler: arama motoruarama sonuçlarıbaşarıbaşarısızlık nedenlerie-ihracat sitesiGooglemobil kullanımmobil teknolojimobil uyumlulukmüşterionline kullanıcısayfa yüklenmesisınır ötesi ticarettasarımyavaş yüklenme

Neden online pazara alternatif olarak kendi e-ihracat sitenize sahip olmalısınız?

Uluslararası ticarette satış yapabilmenin en kolay yöntemlerinden biri olan online pazar, firmaların büyük çabalar göstermeden var olan bir ekosisteme dahil olarak ürünlerini sergilemelerine yardımcı oluyor. Başlangıç aşamasında firmalara büyük ölçüde katkıda sağlayan online pazarlar, bir süre sonra müşteri kitlesinin sınırlı kalmasına yol açabiliyor. Firmaların gelecek planlarını online pazar ekosistemi ile sınırlamayıp kendi e-ihracat sitelerine sahip…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıhedef kitlekar etmekkar oranlarını artırmakmarka algısımarka inşaasımarka yaratmakmüşteriMüşteri sadakatipazarlamasatıcısatışı artırmaksınır ötesi ticaretuluslararası ticaretürün satışı

E-ihracat sitenizde satış oranı düşük olan ürünleri nasıl satabilirsiniz?

E-ihracat firmalarının başarı grafikleri her zaman istedikleri yönde ilerlemeyebiliyor. Bunun çoğu zaman temel nedeni, elde kalan ürünler olabiliyor. Dropshipping yöntemi ile satışlarını gerçekleştirmeyen, ürün depolayan e-ihracat firmalarının stoklarda kalan ürünlerin satışının beklendiği gibi olmaması kısa ve uzun vadede ciddi zararlar verebiliyor. Elbette sorunun temeline inildiğinde pek çok neden bulunabilir. Örneğin, yeterli tanıtım çalışması yapılmamış, ürün…

Etiketler: az satılan ürünlere-ihracate-ihracat kullanıcısıfiyat karşılaştırmahedef kitleindirimindirimli fiyatkullanıcımüşterisatılmayan ürünlersatın alma kararlarısatış oranlarısatış oranlarını artırmaksınırlı sayıda ürünstoklarla sınırlıdırticaretürün satmak

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!