E-ihracat firmaları için site trafiğini artırma taktikleri

E-ihracat, dünya çapında hızla büyümeye devam ederken Türkiye de bu alandaki potansiyelini açıkça ortaya koyuyor. Ancak organik trafik oranları düşük olan e-ihracat siteleri oldukça büyük bu pazarda beklendiği gibi performans sergileyemeyebiliyor. Buradan yola çıkacak olursak, e-ihracat firmalarının ilk başta organik trafiklerini artırmak için çalışmalar yürütmeleri, buna uygun stratejiler geliştirmeleri ve pazardaki yerlerini sağlamlaştırmak için web sitesi ziyaretçi sayısını artırmaları gerekiyor.

Peki e-ihracat firmaları, web sitesi trafiğini hangi adımları izleyerek artırabilirler?

Responsive tasarım

Mobil cihaz kullanım oranı diğer tüm cihazları katlamaya devam ederken e-ihracat sitelerinin de bu gelişmeyi göz ardı etmemelerinde fayda var. Bu nedenle mobilde kullanıcı deneyimini artıracak iyileştirmeler yaparak kullanıcılara okuma kolaylığı, hız ve erişim kolaylığı sağlanması gerekiyor. Responsive tasarıma sahip olan e-ihracat siteleri, rekabette kolayca öne çıkabiliyor, web sitesi trafiğini rahatlıklar artırabiliyor.

Arama motoru optimizasyonu

E-ihracat sitelerinde pek çok kategori kombinasyonu bulunuyor. Bu nedenle arama motoru optimizasyonunun (SEO) da buna uygun şekilde planlanması önem taşıyor. Web sitesi ziyaretçi sayısını artırmada SEO çalışmaları oldukça etkili olduğu için e-ihracat sitelerinin bu noktayı gözden kaçırmamaları gerekiyor.

Dijital reklam çalışmaları

Geleneksel tanıtım yöntemleri, sınır ötesi ticarette yetersiz kalabiliyor. Ayrıca hedef pazara uygun reklam seçeneklerine başvurmak, yola yeni çıkan e-ihracat firmaları için yüksek maliyetli olabiliyor. Bu noktada online reklamlar, kolay ölçülebilir ve uygun maliyetli olmalarından dolayı e-ihracat siteleri için oldukça verimli bir yöntem. Google AdWords, Facebook reklamları yanı sıra ürün bazlı display reklamlar da bu konuda size yardımcı olabilir. Doğru bir medya planlaması ile dijital reklamlarınızın ilgili hedef kitleye ulaşması ve web sitesi trafiğinizi artırması oldukça kolay gerçekleşebiliyor.

Sosyal medya etkinliği

Bilindiği üzere, her sektörden pek çok marka sosyal medyada boy göstererek online kullanıcılara erişebiliyor. E-ihracat sitelerinin de farklı ülkelerde bulunan hedef kitlelerine ulaşabilmesinde sosyal medya büyük rol oynuyor. Siz de web sitenizin trafiğini artırmak amacıyla popüler sosyal ağlardan yararlanabilir; ürün açıklamaları, kampanya tanıtımları gibi farklı içerikleri kullanıcılarınızla buluşturabilirsiniz.

E-ihracat firmalarının web sitesi trafiğini artırmaları için uygulayabilecekleri çok çeşitli çözümler bulunuyor. Fakat herşeyden önce kaliteli bir altyapıya sahip e-ihracat mağazasına sahip olmak hayati önem taşıyor. Siz de online kullanıcıları etki altına alabilecek bir e-ihracat sitesine sahip olmak istiyorsanız hemen Shopio’nun ücretsiz demo hesabını inceleyin ve zaman kaybetmeden müşterilerinizle buluşun.

Etiketler: arama motoru optimizasyonudaha fazla trafikdijital reklame-ihracate-ihracat pazarıe-ihracat sitesimobilmobil uyumlulukonline kullanıcıonline reklamresponsiveSEOsınır ötesi ticaretsosyal medya yönetimitasarımtrafiktrafik elde etmeweb sitesi trafiği

Yorumlar

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!