E-ihracat ile daha büyük pazarlara açılın

E-ticaretin en önemli avantajı, dünyanın her köşesindeki internet kullanıcılarına anında ulaşabilmek, onlara istedikleri ürünü saniyeler içinde satabilmek. Bugüne kadar Türkiye’de pek çok firma, gerek kendi ürünlerini satarak, gerekse de farklı ürünleri tek bir bünyede buluşturup, doğru bir strateji takip etmek suretiyle büyük başarılara imza atmış durumdalar. Her yıl, yüzbinlerce dolarlık cirolar elde eden bu firmalar, bugün artık daha da büyük pazarlara açılmayı hedefliyorlar.

Avrupa’daki e-ticaret firmalarının başarı hikayelerine baktığımızda ise, ortak noktalarının aslında diğer ülkelerde de faaliyette bulunmaları olduğunu görüyoruz. Türkiye’de de çeşitli firmalar, markalarını yurt dışına da satmaya başlamış durumda. Diğer taraftan devlet desteğiyle birlikte orta ölçekli firmaların da e-ticarete girmesiyle birlikte, özellikle Türkiye pazarında büyük bir hareketlilik yaşanmaya başladı bile.

Düzenlemeler e-ihracatın önünü açtı


Ülkemizde e-ticaret perakendecilerinin bugüne kadar yurt dışı satışları gümrük, vergi ve diğer mevzuatlar nedeniyle çok yüksek düzeyde gerçekleşmedi. Son dönemde gümrük süreçlerinde yapılan düzenlemeler sayesinde, Türk e-ticaret firmalarının ihracat için önü de açılmış oldu. Dolayısıyla artık e-ticaretle birlikte e-ihracat da büyük bir değer kazanmaya başlıyor.

Daha önce internet üzerinden kısıtlı hacimlerde yapılan yurt dışı gönderimlerin yerini bugün, Ekonomi Bakanlığı’nın gümrük mevzuatı düzenlemesi ile daha büyük hacimlere ulaşmaya başladı. Diğer taraftan Türkiye’deki kargo firmalarının da çeşitli ülkelere uygun fiyatlı gönderim yapmaları, ülkemizde e-ihracatin gelişmesi açısından büyük bir hareket oldu.

Türkiye’de e-ihracat büyüyor


Ekonomi Bakanlığı’nın Türkiye’deki irili ufaklı firmaların, yurt dışına açılabilmeleri için yapmış olduğu yenilik ve geliştirmeler neticesinde, e-ihracat piyasası da yeniden büyük bir ivmeyle büyüme yaşıyor. Şu an için yıllık ortalama 250-300 milyon dolar olan yurt dışına yapılan online satış ürünlerinin, önümüzdeki yıllarda önümüzdeki yıllarda 3 milyar dolara çıkması bekleniyor. Bu büyümeye ayak uydurmak, sadece Türkiye ile sınırlı kalmak istemeyip, yurt dışına açılmak isteyen firmalar için bir diğer önemli konu da kuşkusuz ki e-ihracat yapmalarına imkan tanıyan platformlar.

Bugüne kadar binlerce e-ticaret firmasına Akıllı E-ticaret Paketleri ile altyapı hizmetleri sunan IdeaSoft, e-ihracat yapmak isteyen girişimciler için de Shopio’yu sunuyor. Yurt dışında, hali hazırda 5000′e yakın aktif kullanıcısı bulunan Shopio, artık Türk e-ihracatçıları için de kullanılabilir durumda.

Doğru e-ihracat çözümü şart


Tamamen e-ihracat yapmak isteyen firmalara yönelik geliştirilmiş olan Shopio, küçük ve orta ölçekli işletmelerin, ürünlerini yurdışına satmalarına imkan tanıyan, kullanımı oldukça kolay bir hepsi bir arada e-ticaret yazılımı. Barındırma ve 7/24 teknik destek gibi ek hizmetlerin de tamamen ücretsiz olarak sunulduğu Shopio, ülkemizde e-ihracat hacminin büyümesinde büyük bir rol oynamak için kolları sıvamış durumda.

Shopio, e-ihracat satışlarınızı artırmanız için her konuda size özel çözümler sunuyor. E-ihracat odaklı geliştirilmiş olan Shopio’yu kullanarak, siz de ürünlerinizi yurt dışına kolayca ihraç edebilir, markanızın dünya genelinde bilinirliğini sağlayabilirsiniz. Siz de Shopio’yu 14 gün ücretsiz deneyin ve e-ihracat pazarına güvenle adım atın.

Yorumlar

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!