E-ihracat sitelerinin başarısız olma nedenleri

E-ihracat ekosistemi her geçen gün genişliyor ve yeni oyuncularla büyümeye devam ediyor. Milyonlarca e-ihracat sitesi içerisinde, sahip olduğunuz online mağazanın başarısını sürdürebilmek ise bu rekabet koşullarında çok kolay görünmeyebilir. Ancak doğru altyapı ve ödeme sistemleri gibi pek çok faktör başarınızı desteklemeye yardımcı olabiliyor. Yine de binbir zorlukla kurduğunuz e-ihracat sitenizden beklediğiniz verimi alamıyor olabilirsiniz.

Hayalini kurduğunuz satış oranlarını yakalayamamanız e-ihracat dünyasında sanılandan çok daha sık karşılaşılan bir durum. Bu konuda birtakım önlemler alarak ilerlemek ise firmaların yolunu başarıya giden kestirme yola kolayca çıkarabiliyor.

Eğer siz de e-ihracat dünyasına adım atmaya hazırlanıyor, ancak endişelerinizle nasıl baş edebileceğinizi bilemiyorsanız ya da halihazırda bir web siteniz var ve istediğiniz başarıyı yakalayamıyorsanız bazı noktaları gözden geçirerek yolunuza devam edebilirsiniz. İşte dikkat etmeniz gereken son derece önemli durumlar…

1) Yetersiz tasarım

E-ihracat sitenizin tasarımı, ziyaretçilerinize hakkınızda ilk ipuçlarını vereceğiniz noktaları oluşturuyor. Eğer iyi bir izlenim yaratmak istiyorsanız, web sitenizin nasıl göründüğüyle yakından ilgilenmelisiniz. Potansiyel müşterilerinizi henüz ilk adımlarında kaybetmemek adına profesyonel bir görünüme sahip, kullanıcı dostu bir e-ihracat sitesine sahip olabilirsiniz.

2) Yükleme sorunları

Çağımızın gerekliliklerinden hız, özellikle de sınır ötesi ticarette oldukça önemli bir rol oynuyor. Teslimat için zaten belli bir süre beklemek durumunda olan online kullanıcılar bir de e-ihracat mağazalarının sayfalarının yüklenmesi sırasında zaman kaybetmek istemiyorlar. Siz de mutlaka web sitenizin sayfalarının hızlı yüklendiğinden emin olmalı ve bunu tam olarak sağlayabilecek bir altyapı ve barındırma seçeneği tercih etmelisiniz.

3) Mobil uyumsuzluk

Mobil kullanım tüm dünyada revaçtayken ve kullanım oranları gün geçtikçe artış gösterirken e-ihracat firmalarının da mobil cihazları gözden kaçırmamalarında fayda var. Bu nedenle web sitenizin mobil uyumlu olması, cihaz özelinde kolay ve kullanıcı dostu arayüzlere sahip olmasında fayda var. Ayrıca Google arama sonuçlarındaki web siteleri sıralamasında da mobil uyumluluğun etkili olduğu biliniyor. E-ihracat sitenizin trafik oranlarını yükseltebilmeniz için de elbette arama motorlarına ön plana çıkabiliyor olmanız gerekiyor. Sonuç olarak mobil dünyaya uyum sağlayan bir online mağazaya sahip olarak hem kullanıcılarınızı memnun edebilir hem de her cihaz üzerinden ihtiyaca cevap verap verebilirsiniz.

E-ihracat mağazanızın başarı hedeflerine ulaşmasında birtakım özellikleri taşıyor olması önemli. Eğer bu tür sorunları yaşamadan hayalinizdeki satış oranlarına ulaşmak istiyorsanız hemen Shopio’nun ücretsiz demo hesabını inceleyebilir, başarıya giden kısa yolları keşfedebilirsiniz.

Etiketler: arama motoruarama sonuçlarıbaşarıbaşarısızlık nedenlerie-ihracat sitesiGooglemobil kullanımmobil teknolojimobil uyumlulukmüşterionline kullanıcısayfa yüklenmesisınır ötesi ticarettasarımyavaş yüklenme

Yorumlar

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!