Blog

E-ihracat sitenizi geliştirmenizi sağlayacak püf noktaları

Sınırları ortadan kaldıran elektronik ihracat dünyası, Türkiye’de de gelişimine devam ediyor. Henüz bebek adımlar atarak büyümeyi sürdüren e-ihracat sektörü, birbirinden farklı ölçekte birçok oyuncu barındırıyor. Her saniye sayıları artış gösteren sektör oyuncuları, rekabetin dünya çapında yoğunlaşmasının önünü açıyor. Bu yola yeni çıkacakların gözünü korkutabilen rekabet ortamı, aslında firmaların farklılaşmak adına yenilikler yapabilmelerini de zorunlu kıldığı…

Etiketler: anahtar kelimebağlantı vermekbloge-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat müşterilerigörsellerhedef kitleiç bağlantılariçerik metinleriinfografikkategori sayfalarımüşterionline kullanıcılarrekabette farklılaşmaksınır ötesi ticaretticaretürün sayfalarıvideo

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

Başarılı bir e-ihracat sitesinin 5 özelliği

Sayısı her geçen gün artış gösteren e-ihracat markaları arasında öne çıkabilmek, başarıyı da beraberinde getiriyor. Ancak başarılı olabilmek için rakip firmalardan farklılaşmayı sağlayabilecek pazarlama stratejileri yürütmekte fayda var. Bunun yanı sıra alanında uzman bir ekip ve etkili bir e-ihracat paketine sahip olarak en gelişmiş teknik altyapıyla hizmet verebilmek de rekabette öne geçebilmeyi kolaylaştırabiliyor. Dünyanın her…

Etiketler: anahtar kelimearama motorublogi kampanyae-ihracathedef kitlemüşterionline kullanıcıpotansiyel müşteripromosyonsatışları artırmaksearch engine optimisationSEOsosyal medya

E-ihracat siteleri için 3 adımda pazarlama planı

Ticaret hayatınızda değişiklik yaparak küresel ölçeğe taşımak ya da sıfırdan e-ihracat işine atılmak istiyor olabilirsiniz. Başarılarıyla dünya gündeminde yer edinen e-ihracat girişimcileri arasında bulunmayı hayal ediyor olabilirsiniz. Neden siz de online ihracata adınızı altın harflerle yazdırmayasınız? Birtakım sorumlulukları başarıyla yerine getirdikten sonra sizin de hedeflerinize ulaşabilmenize kim engel olabilir? Her alanda olduğu gibi e-ihracata da…

Etiketler: değerlendirmee-ihracathedef kitlehedef pazarmarka oluşturmakölçmekonline ihracatpazarlamapazarlama planısatış yapmaksınır ötesi ticarettanıtımürün satışı

E-ihracat siteleri için müşteri hizmetlerini geliştirebilme ipuçları

Geleneksel ticarette olduğu gibi sınır ötesi ticarette de müşteri memnuniyeti sağlamak uzun vadeli bir başarı için önem taşıyor. Küresel pazarların sınır ötesi alışverişe gösterdiği ilginin artması ve bunun ışığında e-ihracat alanında yaşanan gelişmeler de müşteri hizmetlerinin daha fazla iyileştirilmesinin önünü açıyor. Müşteri sadakatini güçlendirmede ve satışları artırmada müşteri hizmetleri büyük bir rol oynuyor. Satın alma…

Etiketler: bildirimçevrimiçi sohbete-ihracate-postae-ticarethizmetiletişimkullanıcımüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetiMüşteri sadakatimütşeri desteğisınır ötesi ihracat

E-ihracat sitenizin satışlarını artırabilecek ürün açıklamalarına dair 4 ipucu

E-ticaret sitelerinde olduğu gibi e-ihracat işinizde de potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen kritik unsurlar arasında işlevsel site arayüzü, ürün görselleri ve ürün açıklamaları bulunuyor. E-ihracat sitesinin hedef kitlesine en uygun arayüzü bulabilmek için öncelikle hedef pazarı detaylı bir şekilde incelemek ve müşteri eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmakta fayda var. Ürün görselleri konusuna gelindiğinde ise…

Etiketler: arayüze-ihracate-ihracat paketlerie-ticaretelektronik ihracathedef kitlehedef pazarmüşterisatın alma kararlarısatışsınır ötesi ticaretuluslararası satışürün açıklamalarıürün görselleri

Çin’e e-ihracat yapmaya başlamadan önce bilmeniz gerekenler

E-ticaretin küresel aktörlerinin başında gelen Çin, artan tüketici nüfusuyla kendi içinde hatrı sayılır bir potansiyele sahip. 2014 verilerine göre 450 milyar doları bulan ticaret hacmiyle ABD’yi neredeyse ikiye katlayarak dünyanın en büyük çevrimiçi alışveriş devi haline gelen Çin’in bunu nasıl başardığının merak konusu olması çok doğal. Ancak asıl önemli olan nokta, bu başarıda rol oynayan…

Etiketler: ÇinÇin pazarıÇinli müşterilere-ihracate-ticaretgümrük mevzuatıhizmetiş ortağılojistikmaliyet hesaplarımarkamüşteriödemeödeme araçlarıonline ödemesatışteknolojiticaretürün

E-ihracat işinizle müşteri memnuniyeti sağlamanıza yardımcı olacak ipuçları

Sınır ötesi online satış için bir marka inşa etmek ve onu hedef kitleyle buluşturmak, gittikçe yükselen e-ihracat rekabet piyasasında kuşkusuz ki oldukça yoğun bir çalışma gerektiriyor. Girişimciler, dijital platformlar üzerinden ürünleri müşterileriyle buluşturabilmek için pek çok farklı yöntem izliyorlar. Hedef kitleyle doğru ilişkileri kurmaları, onlara müşteri memnuniyetini de beraberinde getiriyor. Böylece zaman içerisinde müşteri sadakatini…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesimüşteri memnuniyetionline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

E-ihracat siteniz için SEO ipuçları

E-ihracata adım atarken, sitenizin hedef kitlenize organik aramalar üzerinden ulaşabilmesi ve daha fazla trafik alabilmesi için arama motoru optimizasyonu (SEO) konusuna önem vermeniz gerekiyor. Bu anahtar kelimeleri, yer aldığınız pazar ve sektöre uygun, hedef kitlenizin olası aramalarına göre seçerek, markanızın keşfedilmesini kolaylaştırabilirsiniz. Özellikle e-ihracatta gittikçe rekabetin tırmandığı son yıllarda, her gün daha fazla e-ihracat markası…

Etiketler: anahtar kelimearama motoru optimizasyonudijital pazarlamae-ihracate-ihracat anahtar kelimee-ihracat ipuçlarıe-ihracat SEOonline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejileriSEOsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı satış

En ideal e-ihracat paketine sahip olduğunuzu nasıl anlarsınız?

E-ticaret işinizi e-ihracata taşırken ya da doğrudan e-ihracat ile online ticari faaliyetlerinizi başlatmaya hazırlanırken teknik altyapı açısından en doğru e-ihracat paketine sahip olmanızda fayda var. Doğru paketi seçmeniz, bir girişimci olarak hem yer aldığınız pazardaki hedef kitlenizi yakalayabilmeniz hem de marka ve ürünlerinizi onlara en etkili şekilde tanıtabilmeniz açısından büyük önem taşıyor. Eğer sektörünüze ve…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat çözümlerie-ihracat dünyasıe-ihracat paketie-ihracat paketleriküresel e-ticaretonline ihracatpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!