Blog

E-ihracat dünyası hakkında bilmeniz gereken 3 önemli gelişme

E-ihracat, artık tüm markalar, girişimler ve hatta KOBİ’ler için dünyaya açılan, markaları küresel platforma taşıyan, tam anlamıyla bir fırsatlar dünyasının kapılarını aralıyor. Bu kapıdan adım attıktan sonra, dünyanın dört bir yanındaki hedef kitleye ulaşmak, onların markanızı keşfetmesini sağlamak ve zaman içerisinde bulunduğunuz pazarda marka bilinirliğinizi artırmak, marka değerinizi de yükselterek sizin için her açıdan karlı…

Etiketler: dünyada e-ihracate-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitelerie-ihracat sitesionline ihracatonline sınır ötesi satışonline yurt dışı satışlarsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satışyurt dışı satışlar

E-ihracat satışlarını artırmak için çok işinize yarayacak 5 ipucu

Küresel platformda e-ticaret, kullanıcıların alternatif ürünlere ulaşma ve çok daha cazip fiyat avantajlarıyla alışveriş yapmalarına olanak sağlıyor. Yeni ürün ve markalar keşfetmek, dünyanın bir ucundan bir diğerindeki sektörel fiyat farklılıklarını inceleyebilmek, bu anlamda müşteri için büyük bir kolaylık ve ayrıcalık sunuyor. Özellikle orijinal ürün arayışında olan internet kullanıcılarını birer e-ihracat müşterisi olarak kazanmak son derece…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitelerie-ihracat sitesionline ihracatonline ihracat sitelerionline ihracat sitesionline uluslararası satışonline yurt dışı satışpazarlama stratejilerisınır ötesi satışuluslararası online satış

E-ticaret müşterilerinin ülkelere göre oranlarını e-ihracat işinizde nasıl kullanabilirsiniz?

İnternet kullanıcıları, artık hem ülkemizde hem de dünyanın dört bir yanında, yalnızca iletişim için değil aynı zamanda alışveriş için de online platformları yoğunlukla tercih ediyor. Bunda elbette alternatiflerin gittikçe çoğalması, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlere her an her yerden ulaşabilmelerinin de payı büyük. Üstelik, alışverişler için e-ticaret sitelerinin yanı sıra e-ihracat sitelerinin de devreye girmesi,…

Etiketler: e-ihracate-ihracat nasıl yapılıre-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesie-ihracat sitesi nasıl kuruluronline ihracatonline yurt dışı satışsınır ötesi e-ticaretsınır ötesi online satışuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satışyurt dışı satış

E-ihracat markanızın Instagram hesabında uluslararası etkileşimi nasıl artırabilirsiniz?

E-ticaret tüm dünyada internet kullanıcıların kolay, güvenilir ve keyifli alışveriş için ilk tercihleri haline geldi. Öyle ki artık müşteri potansiyeli dijitale yöneldikçe, fiziksel mağazalardan kişisel girişimlere kadar tüm markalar, artık online satış için altyapı çalışmalarını oluşturmaya başladı. Ancak, yine de internet ve özellikle sosyal medya kullanıcıları, yeni markalar, yeni ürünler ve çok daha orijinal alternatifler…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurmakpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurt dışı satış

E-ihracat dünyasında son yıllarda öne çıkan trendler

Markalar için e-ihracat, küresel çapta hedef kitleye ulaşmayı kolaylaştıran ve böylece onların yurtdışındaki satış potansiyelini görerek, farklı ülkelerde kendi sektörlerinin oluşturdukları pazarlarda karlılık sağlamalarına yardımcı olan bir alan. Marka değerinin artması ve küresel rekabette önemli markalarla bu rekabete dahil olma avantajı, fiziksel mağazalar, yerel işletmeler, KOBİ’ler için de e-ihracat sayesinde mümkün. Dolayısıyla, e-ticaret tecrübesini e-ihracat…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat paketie-ihracat paketlerionline ihracatonline pazarlamapazarlama stratejilerisınır ötesi e-itcaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına e-ticaretyurtdışına satışyurtdışıyla e-ticaret

Uluslararası e-ticarette müşteri sadakati sağlamak mümkün mü?

Kürsel olarak hedef kitleye ulaşabilmek, dünyanın en çok kazandıran pazarlarında rekabete ortak olmak, artık e-ihracat ile mümkün oluyor. Bu nedenle, girişimcilerin yalnızca yerel ve yurt içi yatırımlarının bir kısmını e-ihracat siteleri için değerlendirmeye başlaması tesadüf değil. Ancak, her ticari alanda olduğu gibi, e-ihracatta da müşteri sadakati sağlamak, satışların artmasında son derece önemli. Bunun için de…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerionline satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsınır ötesi satışuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına online satış

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

Yurt dışından ilk siparişimi aldım şimdi ne yapmalıyım?

E-ticaret işinizi sınırların dışına taşımaya ve e-ihracata adım atmaya karar verdiniz ve ilk siparişinizi aldınız. Tebrikler! Şimdi her aşamasında farklı kuralların ve faktörlerin olduğu yeni bir sürece adım atıyorsunuz. Tüm sistemi kurallara uygun ve işler bir şekilde oluşturmak bu ilk aşamada biraz zaman ve sabır isteyen bir süreç olarak değerlendirilebilir. Her şeyi ne kadar iyi…

Etiketler: e-ihracate-ticaretilk siparişsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaret sitesiyurt dışına teslimat

E-ticaret işinizi dünyaya açarken sosyal medyadan nasıl faydalanabilirsiniz?

Günümüzde hemen tüm markalar, tanıtımları ve müşteri ilişkilerini sağlamlaştırmak için sosyal medya kanallarını kullanıyor. Doğru sosyal medya stratejileri, internet kullanıcılarının dikkatini çekmek, paylaşımlar aracılığıyla marka ve takipçi arasında bağ kurabilmek gibi önemli adımlar atılmasına yardımcı oluyor. Üstelik yalnızca e-ticaret markaları değil, artık fiziksel mağazalar da müşteri potansiyelini artırabilmek adına sosyal medyada var olmayı seçiyor. Girişimciler,…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat ipuçlarıe-ihracat stratejilerimarkalar ve sosyal medyamarkalaşmaonline pazarlamaonline ticaretpazarlama ipuçlarıpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsosyal medya e-ihracatsosyal medya stratejilerisosyal medya takibisosyal medya ve markalaruluslararası e-ticaretuluslararası satışyurt dışı e-ticaret

Yurtdışına e-ticaret ile satış yaparken kazancınızın azalmasına neden olabilecek 5 hata

E-ticaret tecrübenizi uluslararası arenaya taşırken, dünyanın dört bir yanında ürün ve hizmetlerinizden yararlanmak isteyecek online kullanıcılara ulaşabilmek büyük bir sorumluluğu beraberin getirecek. Siz de e-ihracat işinize adım atarken, bununla ilgili pek çok detayı gözden geçirmiş olmalısınız. Özellikle de farklı kültürlerden online kullanıcılara ürünlerinizi pazarlarken nasıl bir yaklaşım sergilemeniz gerektiği konusu, sınır ötesi ticaretteki başarınızı belirleyecek…

Etiketler: denizaşırı ticaretdijital pazarlamadijital ticarete-ihracate-ihracat satışonline ihracatonline pazarlamaonline ticaretpazarlama stratejilerisınır ötesi alışverişsınır ötesi pazarlamasınır ötesi ticaretuluslararası online ticaretuluslararası ticaretyurt dışı e-ticaretyurt dışına satış

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!