e-ihracat satış

E-ihracat işinizde sosyal medya ve blog için nasıl içerik oluşturabilirsiniz?

Online platformlarda markaların hedef kitlelerine ulaşmalarını sağlayan pek çok farklı yöntem var. Farklı kanallar üzerinden marka ve ürünlerini kullanıcıyla buluşturan girişimciler, hem online alışveriş siteleri hem de sosyal medya kanalları aracılığıyla tanıtımlarını en etkili şekilde yapmaya gayret gösteriyorlar. E-ticarette olduğu gibi e-ihracat markalarında da durum farklı değil. Her yıl biraz daha hacmini büyüten ve dünyanın…

Etiketler: e-ihracate-ihracat satışe-ihracat siteleri için içerike-ihracat sitesi içerikonline ihracatonline ihracat içerikonline ihracat sitelerionline ihracat sitesionline ihracat sitesi içeriksınır ötesi alışverişsınır ötesi online satışsınır ötesi online ticaretuluslararası e-ticaret içerikuluslararası e-ticaret sitesiuluslararası satış içerikyurt dışı online satış

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

Yurtdışına e-ticaret ile satış yaparken kazancınızın azalmasına neden olabilecek 5 hata

E-ticaret tecrübenizi uluslararası arenaya taşırken, dünyanın dört bir yanında ürün ve hizmetlerinizden yararlanmak isteyecek online kullanıcılara ulaşabilmek büyük bir sorumluluğu beraberin getirecek. Siz de e-ihracat işinize adım atarken, bununla ilgili pek çok detayı gözden geçirmiş olmalısınız. Özellikle de farklı kültürlerden online kullanıcılara ürünlerinizi pazarlarken nasıl bir yaklaşım sergilemeniz gerektiği konusu, sınır ötesi ticaretteki başarınızı belirleyecek…

Etiketler: denizaşırı ticaretdijital pazarlamadijital ticarete-ihracate-ihracat satışonline ihracatonline pazarlamaonline ticaretpazarlama stratejilerisınır ötesi alışverişsınır ötesi pazarlamasınır ötesi ticaretuluslararası online ticaretuluslararası ticaretyurt dışı e-ticaretyurt dışına satış

Tüketiciler sınır ötesi alışveriş yaptıkları sitelerde nelere dikkat ediyor?

E-ihracat, markaların dünyaya açılmasını sağlayan en büyük kapılardan biri. Pek çok internet kullanıcısı, farklı ve cazip ürünleri keşfetmek için sınır ötesi alışveriş sitelerini araştırıyor; sosyal medya, güvendikleri alternatif web siteleri ve arama motorları üzerinden anahtar kelime aramalarıyla e-ihracat sitelerine göz gezdiriyor. Ancak, e-ihracat ile markasını dünyanın dört bir yanında hedef kitlesiyle buluşturmayı amaçlayan her e-ihracat…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat satışe-ihracat stratejilerie-ihracat tüketicie-ihracat tüketicisisınır ötesi alışverişsınır ötesi alışveriş tüketicisınır ötesi online alışverişsınır ötesi satışsınır ötesi satış stratejilerisınır ötesi siparişsınır ötesi tüketicisiyurt dışı alışverişyurt dışı satış stratejileriyurt dışına satış stratejileri

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!