e-ihracat stratejileri

E-ihracat dünyasında mobil uyum neden bu kadar önemli?

Dijital pazarlama dünyasında sürekli yeni trendler karşımıza çıkıyor; küresel anlamda kullanıcı alışkanlıkları her geçen gün değişiyor. Elbette bu iki durum birbiriyle oldukça bağlantılı. Akıllı telefonların piyasaya çıkması ve bir anda yaygınlaşması, beraberinde mobil cihaz ihtiyacını doğurdu ve bugün artık mobil, kendi başına bir dünya, sektörleri bir araya getiren alternatif bir platform haline geldi. Yalnızca mobil…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mobile-ihracat mobil uyume-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat pazarlamae-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurulume-ihracat sitesi nasıl kurulure-ihracat stratejilerie-ihracat trendlerionline ihracatonline yurt dışı ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satış

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

E-ticaret işinizi dünyaya açarken sosyal medyadan nasıl faydalanabilirsiniz?

Günümüzde hemen tüm markalar, tanıtımları ve müşteri ilişkilerini sağlamlaştırmak için sosyal medya kanallarını kullanıyor. Doğru sosyal medya stratejileri, internet kullanıcılarının dikkatini çekmek, paylaşımlar aracılığıyla marka ve takipçi arasında bağ kurabilmek gibi önemli adımlar atılmasına yardımcı oluyor. Üstelik yalnızca e-ticaret markaları değil, artık fiziksel mağazalar da müşteri potansiyelini artırabilmek adına sosyal medyada var olmayı seçiyor. Girişimciler,…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat ipuçlarıe-ihracat stratejilerimarkalar ve sosyal medyamarkalaşmaonline pazarlamaonline ticaretpazarlama ipuçlarıpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsosyal medya e-ihracatsosyal medya stratejilerisosyal medya takibisosyal medya ve markalaruluslararası e-ticaretuluslararası satışyurt dışı e-ticaret

Sınırötesi alışveriş yapanlar son anda satın almaktan neden vazgeçiyor?

E-ticaret ve son yıllarda oldukça önemli bir potansiyelle, gittikçe büyüyen e-ihracat, ülkemizde dijital platformların ve internet kullanımının, özellikle ticari açıdan ne kadar karlı ve kazandıran bir alan olduğunu gösterdi. E-ticaret hacmi, halihazırda girişimcileri her yıl sonu hedeflediklerinden çok daha yüksek rakamlara ulaştırırken, e-ihracat da gittikçe daha da gelişen potansiyeli ile marka bilinirliği ve müşteri portföyü…

Etiketler: çevrimiçi ihracatdijital pazarlamae-ihracate-ihracat stratejilerionline ihracatonline yurtdışı alışverişsınırötesi alışverişsınırötesi online pazarlamasınırötesi ticaretuluslararası alışverişuluslararası online pazarlamauluslararası pazarlamauluslararası ticaretyurtdışı e-ticaret

Tüketiciler sınır ötesi alışveriş yaptıkları sitelerde nelere dikkat ediyor?

E-ihracat, markaların dünyaya açılmasını sağlayan en büyük kapılardan biri. Pek çok internet kullanıcısı, farklı ve cazip ürünleri keşfetmek için sınır ötesi alışveriş sitelerini araştırıyor; sosyal medya, güvendikleri alternatif web siteleri ve arama motorları üzerinden anahtar kelime aramalarıyla e-ihracat sitelerine göz gezdiriyor. Ancak, e-ihracat ile markasını dünyanın dört bir yanında hedef kitlesiyle buluşturmayı amaçlayan her e-ihracat…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat satışe-ihracat stratejilerie-ihracat tüketicie-ihracat tüketicisisınır ötesi alışverişsınır ötesi alışveriş tüketicisınır ötesi online alışverişsınır ötesi satışsınır ötesi satış stratejilerisınır ötesi siparişsınır ötesi tüketicisiyurt dışı alışverişyurt dışı satış stratejileriyurt dışına satış stratejileri

Uluslararası online satış yapan bir e-ticaret sitesindeki önemli detaylar

KOBİ’ler ve yeni girişimciler için, bir anda uluslararası satış yapabilme ve marka bilinirliğini ülke sınırları dışına taşıyabilme imkanı veren e-ihracat dünyası, her yıl daha da büyüyerek satış hacmini artırıyor. Yurtdışındaki hedef kitlelerinin ilgisini çekebilecek pek çok ürün ve hizmetlerle uluslararası online satış için kolları sıvayan pek çok girişimci, bu konuda kendi pazarlama stratejilerini belirlerken, aynı…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitesie-ihracat sitesi tasarımıe-ihracat stratejileriihracat sitesiihracat sitesi tasarımıonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaret sitesisınıtötesi e-ticaretuluslararası e-ticaret site tasarımıuluslararası e-ticaret sitesiuluslararası online satışyurtdışı e-ticaretyurtdışı e-ticaret sitesi

Web siteniz e-ihracat için hazır mı?

E-ticaret hayatınız için hedefleriniz gittikçe büyüyor. Dijital dünyanın avantajlarından daha fazla yararlanmak ve yalnızca yurtiçinde değil, yurtdışında da markanızı tanıtmak istiyor olabilirsiniz. Dolayısıyla, e-ihracat sizin için bir sonraki basamak gibi görünüyor. Özellikle e-ticaret hayatına giriş yaptıktan sonra karlılığınızı daha kısa sürede artırmak ve uluslararası platformda büyük markalarla rekabet ortamına katılmak için en ideal alanlardan biri…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitesie-ihracat stratejilerie-ihracat web sitesionline pazarlamaonline ticaretonline yurt dışı ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası e-ticaret sitesiyurt dışı e-ticaretyurt dışı satışlar

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!