e-ticaret

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

E-ihracat siteleri için müşteri hizmetlerini geliştirebilme ipuçları

Geleneksel ticarette olduğu gibi sınır ötesi ticarette de müşteri memnuniyeti sağlamak uzun vadeli bir başarı için önem taşıyor. Küresel pazarların sınır ötesi alışverişe gösterdiği ilginin artması ve bunun ışığında e-ihracat alanında yaşanan gelişmeler de müşteri hizmetlerinin daha fazla iyileştirilmesinin önünü açıyor. Müşteri sadakatini güçlendirmede ve satışları artırmada müşteri hizmetleri büyük bir rol oynuyor. Satın alma…

Etiketler: bildirimçevrimiçi sohbete-ihracate-postae-ticarethizmetiletişimkullanıcımüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetiMüşteri sadakatimütşeri desteğisınır ötesi ihracat

E-ihracat sitenizin satışlarını artırabilecek ürün açıklamalarına dair 4 ipucu

E-ticaret sitelerinde olduğu gibi e-ihracat işinizde de potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen kritik unsurlar arasında işlevsel site arayüzü, ürün görselleri ve ürün açıklamaları bulunuyor. E-ihracat sitesinin hedef kitlesine en uygun arayüzü bulabilmek için öncelikle hedef pazarı detaylı bir şekilde incelemek ve müşteri eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmakta fayda var. Ürün görselleri konusuna gelindiğinde ise…

Etiketler: arayüze-ihracate-ihracat paketlerie-ticaretelektronik ihracathedef kitlehedef pazarmüşterisatın alma kararlarısatışsınır ötesi ticaretuluslararası satışürün açıklamalarıürün görselleri

Çin’e e-ihracat yapmaya başlamadan önce bilmeniz gerekenler

E-ticaretin küresel aktörlerinin başında gelen Çin, artan tüketici nüfusuyla kendi içinde hatrı sayılır bir potansiyele sahip. 2014 verilerine göre 450 milyar doları bulan ticaret hacmiyle ABD’yi neredeyse ikiye katlayarak dünyanın en büyük çevrimiçi alışveriş devi haline gelen Çin’in bunu nasıl başardığının merak konusu olması çok doğal. Ancak asıl önemli olan nokta, bu başarıda rol oynayan…

Etiketler: ÇinÇin pazarıÇinli müşterilere-ihracate-ticaretgümrük mevzuatıhizmetiş ortağılojistikmaliyet hesaplarımarkamüşteriödemeödeme araçlarıonline ödemesatışteknolojiticaretürün

E-ihracat sitenizin popüler olmasını nasıl sağlayabilirsiniz?

E-ticaretin tüm dünyada en geçerli alışveriş yöntemleri arasında yer alması, e-ihracatın da önünü açan gelişmeler arasında yer alıyor. Tüketiciler, e-ticaretin nimetlerinden faydalanmaya ve artık daha fazlasını talep etmeye başlıyorlar. Bu durum, markaların uluslararası arenada boy göstermelerini ve farklı ülkelerden birçok farklı kültüre sahip pazarlara yönelmesini tetikliyor. Son zamanlarda e-ihracatın devamlı olarak gündemde yer alması da…

Etiketler: başarıdildünyae-ihracate-ticaretetkileşimhedef kitlehedef pazarhediyeindiriminternetkazançkullanıcıkültürözel günlerpopülersatışsosyal medyatrafikülkeuluslararası

E-ihracatta geçmişten bu güne yaşanan baş döndürücü gelişmeler

Teknolojik gelişmelerin ışığında hızla büyüyen e-ticaret sektörü, yönünü tüm dünya pazarlarına döndürüyor. E-ticaretin boyut değiştirerek farklı bölgelere yönelmesi e-ihracat kavramının daha da gelişme göstermesine yol açıyor. Bir yandan markalar, yerel bölgelerinde elde ettikleri başarıları dünyanın diğer ucundaki pazarlarda da elde edebilmek için çalışmalarına devam ederken diğer yandan e-ihracat fikrinin bu denli gelişmesini fırsat bilen KOBİ’ler…

Etiketler: e-ihracate-ihracat hacmie-ticaretgirişimgirişimcihedef kitleihracatinternetistatistikkobikullanıcıküreselmobilpazarsatışsosyal medyateknoloji

Yurt dışından ilk siparişimi aldım şimdi ne yapmalıyım?

E-ticaret işinizi sınırların dışına taşımaya ve e-ihracata adım atmaya karar verdiniz ve ilk siparişinizi aldınız. Tebrikler! Şimdi her aşamasında farklı kuralların ve faktörlerin olduğu yeni bir sürece adım atıyorsunuz. Tüm sistemi kurallara uygun ve işler bir şekilde oluşturmak bu ilk aşamada biraz zaman ve sabır isteyen bir süreç olarak değerlendirilebilir. Her şeyi ne kadar iyi…

Etiketler: e-ihracate-ticaretilk siparişsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaret sitesiyurt dışına teslimat

E-ihracat ile B2B satışlarda karlılığınızı artırın

Firmaların diğer firmalarla arasındaki ticaret ve iş ortaklıklarının pek çoğu, internet üzerinden yapılan araştırmalara ve analizlere dayanıyor. Yurt içinde gerçekleştirilen ticaret ilişkilerinde de üretici firmanın tedarikçi firmaya ulaşması, tedarikçi firmalar arasında değerlendirmeler yapabilmesi ve ürünler hakkında fiyat, içerik gibi bilgilere ulaşabilmesi için e-ticaret siteleri iyi birer referans oluyor. Ancak, artık Türkiye, ihracat hacmini artırmak, yurt…

Etiketler: B2B ticaretdijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitelerie-ihracat sitesie-ticaretkarlılığı artırmakkarlılık nasıl artırılıronline pazarlamauluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satışları artırmakyurt dışı ticaret

E-ihracatın yeni girişim ve KOBİ’lere sağladığı 3 önemli fayda

Ticaret hayatına atılırken, girişimcilerin yatırımlarının karşılığını alıp alamayacaklarına, işin sürdürülebilirliğine ve bunlara benzer pek çok konuda şüpheleri olabilir. Ancak, dijital dünya, ticaretle uğraşanlar, markalarını geliştirmek, şirketini büyütmek isteyenler için çok cazip fırsatlar sunuyor. Bunların başında da e-ticaret ve e-ticareti daha ileri taşıyan e-ihracat geliyor. Bugün artık yeni girişimler ve KOBİ’lere destek sunan online ticaret dünyası,…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitesie-ticarete-ticaret sitesiihracatinternet üzerinden ihracatkobikobiler içinkobiler için fırsatlarkobilere özelonline ihracatuluslararası satışuluslararası ticaretyeni girişimler için fırsatlaryurtdışı satışyurtdışı satışlar

Uluslararası ticaret nasıl yürüyor?

Yurtdışına ürün satmak eski zamanlara göre çok daha kolay. Bununla beraber eğer siz de bir e-ticaret sitesi üzerinden yurt dışına açılmak ve yeni pazarlara ulaşarak gelirlerinizi artırmak istiyorsanız uluslararası ticaretle ilgili çok temel de olsa bilgi sahibi olmanızda büyük fayda var. Temel bilgiler Uluslararası ticaret aslında her şeyden önce ülkelerin temel ihtiyaçlarında doğuyor. Doğal kaynaklar…

Etiketler: e-ihracate-ticaretserbest ticaret ağıuluslararası ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!