hedef kitle

Neden online pazara alternatif olarak kendi e-ihracat sitenize sahip olmalısınız?

Uluslararası ticarette satış yapabilmenin en kolay yöntemlerinden biri olan online pazar, firmaların büyük çabalar göstermeden var olan bir ekosisteme dahil olarak ürünlerini sergilemelerine yardımcı oluyor. Başlangıç aşamasında firmalara büyük ölçüde katkıda sağlayan online pazarlar, bir süre sonra müşteri kitlesinin sınırlı kalmasına yol açabiliyor. Firmaların gelecek planlarını online pazar ekosistemi ile sınırlamayıp kendi e-ihracat sitelerine sahip…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıhedef kitlekar etmekkar oranlarını artırmakmarka algısımarka inşaasımarka yaratmakmüşteriMüşteri sadakatipazarlamasatıcısatışı artırmaksınır ötesi ticaretuluslararası ticaretürün satışı

E-ihracat sitenizde satış oranı düşük olan ürünleri nasıl satabilirsiniz?

E-ihracat firmalarının başarı grafikleri her zaman istedikleri yönde ilerlemeyebiliyor. Bunun çoğu zaman temel nedeni, elde kalan ürünler olabiliyor. Dropshipping yöntemi ile satışlarını gerçekleştirmeyen, ürün depolayan e-ihracat firmalarının stoklarda kalan ürünlerin satışının beklendiği gibi olmaması kısa ve uzun vadede ciddi zararlar verebiliyor. Elbette sorunun temeline inildiğinde pek çok neden bulunabilir. Örneğin, yeterli tanıtım çalışması yapılmamış, ürün…

Etiketler: az satılan ürünlere-ihracate-ihracat kullanıcısıfiyat karşılaştırmahedef kitleindirimindirimli fiyatkullanıcımüşterisatılmayan ürünlersatın alma kararlarısatış oranlarısatış oranlarını artırmaksınırlı sayıda ürünstoklarla sınırlıdırticaretürün satmak

E-ihracat sitenizi geliştirmenizi sağlayacak püf noktaları

Sınırları ortadan kaldıran elektronik ihracat dünyası, Türkiye’de de gelişimine devam ediyor. Henüz bebek adımlar atarak büyümeyi sürdüren e-ihracat sektörü, birbirinden farklı ölçekte birçok oyuncu barındırıyor. Her saniye sayıları artış gösteren sektör oyuncuları, rekabetin dünya çapında yoğunlaşmasının önünü açıyor. Bu yola yeni çıkacakların gözünü korkutabilen rekabet ortamı, aslında firmaların farklılaşmak adına yenilikler yapabilmelerini de zorunlu kıldığı…

Etiketler: anahtar kelimebağlantı vermekbloge-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat müşterilerigörsellerhedef kitleiç bağlantılariçerik metinleriinfografikkategori sayfalarımüşterionline kullanıcılarrekabette farklılaşmaksınır ötesi ticaretticaretürün sayfalarıvideo

Başarılı bir e-ihracat sitesinin 5 özelliği

Sayısı her geçen gün artış gösteren e-ihracat markaları arasında öne çıkabilmek, başarıyı da beraberinde getiriyor. Ancak başarılı olabilmek için rakip firmalardan farklılaşmayı sağlayabilecek pazarlama stratejileri yürütmekte fayda var. Bunun yanı sıra alanında uzman bir ekip ve etkili bir e-ihracat paketine sahip olarak en gelişmiş teknik altyapıyla hizmet verebilmek de rekabette öne geçebilmeyi kolaylaştırabiliyor. Dünyanın her…

Etiketler: anahtar kelimearama motorublogi kampanyae-ihracathedef kitlemüşterionline kullanıcıpotansiyel müşteripromosyonsatışları artırmaksearch engine optimisationSEOsosyal medya

E-ihracat siteleri için 3 adımda pazarlama planı

Ticaret hayatınızda değişiklik yaparak küresel ölçeğe taşımak ya da sıfırdan e-ihracat işine atılmak istiyor olabilirsiniz. Başarılarıyla dünya gündeminde yer edinen e-ihracat girişimcileri arasında bulunmayı hayal ediyor olabilirsiniz. Neden siz de online ihracata adınızı altın harflerle yazdırmayasınız? Birtakım sorumlulukları başarıyla yerine getirdikten sonra sizin de hedeflerinize ulaşabilmenize kim engel olabilir? Her alanda olduğu gibi e-ihracata da…

Etiketler: değerlendirmee-ihracathedef kitlehedef pazarmarka oluşturmakölçmekonline ihracatpazarlamapazarlama planısatış yapmaksınır ötesi ticarettanıtımürün satışı

E-ihracat sitenizin satışlarını artırabilecek ürün açıklamalarına dair 4 ipucu

E-ticaret sitelerinde olduğu gibi e-ihracat işinizde de potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen kritik unsurlar arasında işlevsel site arayüzü, ürün görselleri ve ürün açıklamaları bulunuyor. E-ihracat sitesinin hedef kitlesine en uygun arayüzü bulabilmek için öncelikle hedef pazarı detaylı bir şekilde incelemek ve müşteri eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmakta fayda var. Ürün görselleri konusuna gelindiğinde ise…

Etiketler: arayüze-ihracate-ihracat paketlerie-ticaretelektronik ihracathedef kitlehedef pazarmüşterisatın alma kararlarısatışsınır ötesi ticaretuluslararası satışürün açıklamalarıürün görselleri

E-ihracat sitenizin popüler olmasını nasıl sağlayabilirsiniz?

E-ticaretin tüm dünyada en geçerli alışveriş yöntemleri arasında yer alması, e-ihracatın da önünü açan gelişmeler arasında yer alıyor. Tüketiciler, e-ticaretin nimetlerinden faydalanmaya ve artık daha fazlasını talep etmeye başlıyorlar. Bu durum, markaların uluslararası arenada boy göstermelerini ve farklı ülkelerden birçok farklı kültüre sahip pazarlara yönelmesini tetikliyor. Son zamanlarda e-ihracatın devamlı olarak gündemde yer alması da…

Etiketler: başarıdildünyae-ihracate-ticaretetkileşimhedef kitlehedef pazarhediyeindiriminternetkazançkullanıcıkültürözel günlerpopülersatışsosyal medyatrafikülkeuluslararası

E-ihracatta geçmişten bu güne yaşanan baş döndürücü gelişmeler

Teknolojik gelişmelerin ışığında hızla büyüyen e-ticaret sektörü, yönünü tüm dünya pazarlarına döndürüyor. E-ticaretin boyut değiştirerek farklı bölgelere yönelmesi e-ihracat kavramının daha da gelişme göstermesine yol açıyor. Bir yandan markalar, yerel bölgelerinde elde ettikleri başarıları dünyanın diğer ucundaki pazarlarda da elde edebilmek için çalışmalarına devam ederken diğer yandan e-ihracat fikrinin bu denli gelişmesini fırsat bilen KOBİ’ler…

Etiketler: e-ihracate-ihracat hacmie-ticaretgirişimgirişimcihedef kitleihracatinternetistatistikkobikullanıcıküreselmobilpazarsatışsosyal medyateknoloji

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!