içerik

“Sıkça Sorulan Sorular” sayfası hazırlamak sınır ötesi ticarette ne gibi avantajlar sağlar?

E-ihracat, her ne kadar dünya ölçeğinde sektörel açıdan hızla gelişiyor olsa da birçok kullanıcı için hala gizemini koruyor. Elektronik ticaret konusunda çekingen bir tavır sergileyen kullanıcıları bile yeni dünya dinamiklerine adapte etmede, zihinlerdeki soru işaretlerini gidermek oldukça büyük önem taşıyor. E-ihracat firmaları hakkında fikir sahibi olmak için başvurulan “Hakkımızda” sayfası, alışveriş sürecinde her zaman yeterli…

Etiketler: e-ihracatelektronik ticaretiçerikkullanıcı deneyimimüşteri memnuniyetimüşterilerin güvenini kazanmakonline alışverişSıkça Sorulan Sorularsınır ötesi ticaretSSStasarımuluslararası ticaret

Uluslararası ticarette e-postaların çöpe gönderilmesi nasıl önlenir?

Ortalama bir internet kullanıcısının e-posta kutusuna her gün çok sayıda tanıtım e-postası geliyor. Bunun yanı sıra çalıştığı kurum ve sosyal çevresinden gelen e-postaların sayısı da düşünüldüğünde önem sıralamasına göre e-ihracat firmalarının e-postaları ne yazık ki alt sıralarda kalabiliyor. Öte yandan doğru bir stratejiyle örülmüş firma e-postaları, tüketicilerle iletişime geçmede oldukça etkili olabiliyor. Bu noktada e-posta…

Etiketler: abone listesialışverişe-ihracate-postae-posta adresie-posta pazarlamasıgüvenilir markaiçerikkampanyamarka imajıonline kullanıcısatışsınır ötesi ticaretuluslararası ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!