kullanıcı

E-ihracat sitenizde satış oranı düşük olan ürünleri nasıl satabilirsiniz?

E-ihracat firmalarının başarı grafikleri her zaman istedikleri yönde ilerlemeyebiliyor. Bunun çoğu zaman temel nedeni, elde kalan ürünler olabiliyor. Dropshipping yöntemi ile satışlarını gerçekleştirmeyen, ürün depolayan e-ihracat firmalarının stoklarda kalan ürünlerin satışının beklendiği gibi olmaması kısa ve uzun vadede ciddi zararlar verebiliyor. Elbette sorunun temeline inildiğinde pek çok neden bulunabilir. Örneğin, yeterli tanıtım çalışması yapılmamış, ürün…

Etiketler: az satılan ürünlere-ihracate-ihracat kullanıcısıfiyat karşılaştırmahedef kitleindirimindirimli fiyatkullanıcımüşterisatılmayan ürünlersatın alma kararlarısatış oranlarısatış oranlarını artırmaksınırlı sayıda ürünstoklarla sınırlıdırticaretürün satmak

E-ihracat siteleri için müşteri hizmetlerini geliştirebilme ipuçları

Geleneksel ticarette olduğu gibi sınır ötesi ticarette de müşteri memnuniyeti sağlamak uzun vadeli bir başarı için önem taşıyor. Küresel pazarların sınır ötesi alışverişe gösterdiği ilginin artması ve bunun ışığında e-ihracat alanında yaşanan gelişmeler de müşteri hizmetlerinin daha fazla iyileştirilmesinin önünü açıyor. Müşteri sadakatini güçlendirmede ve satışları artırmada müşteri hizmetleri büyük bir rol oynuyor. Satın alma…

Etiketler: bildirimçevrimiçi sohbete-ihracate-postae-ticarethizmetiletişimkullanıcımüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetiMüşteri sadakatimütşeri desteğisınır ötesi ihracat

E-ihracat sitenizin popüler olmasını nasıl sağlayabilirsiniz?

E-ticaretin tüm dünyada en geçerli alışveriş yöntemleri arasında yer alması, e-ihracatın da önünü açan gelişmeler arasında yer alıyor. Tüketiciler, e-ticaretin nimetlerinden faydalanmaya ve artık daha fazlasını talep etmeye başlıyorlar. Bu durum, markaların uluslararası arenada boy göstermelerini ve farklı ülkelerden birçok farklı kültüre sahip pazarlara yönelmesini tetikliyor. Son zamanlarda e-ihracatın devamlı olarak gündemde yer alması da…

Etiketler: başarıdildünyae-ihracate-ticaretetkileşimhedef kitlehedef pazarhediyeindiriminternetkazançkullanıcıkültürözel günlerpopülersatışsosyal medyatrafikülkeuluslararası

E-ihracatta geçmişten bu güne yaşanan baş döndürücü gelişmeler

Teknolojik gelişmelerin ışığında hızla büyüyen e-ticaret sektörü, yönünü tüm dünya pazarlarına döndürüyor. E-ticaretin boyut değiştirerek farklı bölgelere yönelmesi e-ihracat kavramının daha da gelişme göstermesine yol açıyor. Bir yandan markalar, yerel bölgelerinde elde ettikleri başarıları dünyanın diğer ucundaki pazarlarda da elde edebilmek için çalışmalarına devam ederken diğer yandan e-ihracat fikrinin bu denli gelişmesini fırsat bilen KOBİ’ler…

Etiketler: e-ihracate-ihracat hacmie-ticaretgirişimgirişimcihedef kitleihracatinternetistatistikkobikullanıcıküreselmobilpazarsatışsosyal medyateknoloji

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!