marka algısı

Neden online pazara alternatif olarak kendi e-ihracat sitenize sahip olmalısınız?

Uluslararası ticarette satış yapabilmenin en kolay yöntemlerinden biri olan online pazar, firmaların büyük çabalar göstermeden var olan bir ekosisteme dahil olarak ürünlerini sergilemelerine yardımcı oluyor. Başlangıç aşamasında firmalara büyük ölçüde katkıda sağlayan online pazarlar, bir süre sonra müşteri kitlesinin sınırlı kalmasına yol açabiliyor. Firmaların gelecek planlarını online pazar ekosistemi ile sınırlamayıp kendi e-ihracat sitelerine sahip…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıhedef kitlekar etmekkar oranlarını artırmakmarka algısımarka inşaasımarka yaratmakmüşteriMüşteri sadakatipazarlamasatıcısatışı artırmaksınır ötesi ticaretuluslararası ticaretürün satışı

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!