müşteri hizmetleri

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

E-ihracat siteleri için müşteri hizmetlerini geliştirebilme ipuçları

Geleneksel ticarette olduğu gibi sınır ötesi ticarette de müşteri memnuniyeti sağlamak uzun vadeli bir başarı için önem taşıyor. Küresel pazarların sınır ötesi alışverişe gösterdiği ilginin artması ve bunun ışığında e-ihracat alanında yaşanan gelişmeler de müşteri hizmetlerinin daha fazla iyileştirilmesinin önünü açıyor. Müşteri sadakatini güçlendirmede ve satışları artırmada müşteri hizmetleri büyük bir rol oynuyor. Satın alma…

Etiketler: bildirimçevrimiçi sohbete-ihracate-postae-ticarethizmetiletişimkullanıcımüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetiMüşteri sadakatimütşeri desteğisınır ötesi ihracat

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!