müşteri

Sınır ötesi ticarette video serileri nasıl hazırlanmalı?

Son yıllarda küresel anlamda bir trend haline gelen “binge-watching”, bir diğer söyleyişle “binge-viewing”, her geçen gün daha da yaygınlaşıyor. Video bölümlerini art arda izlemek olarak Türkçe’ye çevirebileceğimiz bu akıma göre, izleyiciler bir video serisinin tüm bölümlerini tek seferde izliyorlar. İçerik pazarlama stratejisi dahilinde yükselen trendleri yakalamak, uluslararası ticarette büyük önem taşıyor. Bu anlamda binge-watching akımından…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıe-ihracat sitesiInstagram Storiesizleyicimüşterionline mağazasatış potansiyelisınır ötesi ticaretSnapchattüketiciuluslararası ticaretürün tanıtımıvideovideo içerikleri

E-ihracat sitelerinin ortalama sipariş tutarını artırabilmelerini sağlayacak taktikler

E-ihracat firmalarının elbette en büyük amaçları, online kullanıcıların olabildiğince yüksek tutarlarda alışveriş yapmaları. Böylece alışveriş sepetlerini doldurmaları ve sonunda eylemi ödeme yaparak sonlandırmaları. Tüm ticari kuruluşlar gibi e-ihracat sitelerinin de kazancını artırabilmesinin yolu kullanıcıların alışveriş yapmalarından geçiyor hiç kuşkusuz. Ancak kazancın artmasını, sepet tutarı doğrudan etkiliyor. Bu nedenle ortalama sipariş tutarını artırmak için birtakım stratejik…

Etiketler: alışverişbedavae-ihracatkargomüşterionline alışverişonline kullanıcıonline mağazasatın almasatışsepet ortalamasısınır ötesi ticaretsipariş tutarını artırmakücretsiz kargo

E-ihracat sitelerinin başarısız olma nedenleri

E-ihracat ekosistemi her geçen gün genişliyor ve yeni oyuncularla büyümeye devam ediyor. Milyonlarca e-ihracat sitesi içerisinde, sahip olduğunuz online mağazanın başarısını sürdürebilmek ise bu rekabet koşullarında çok kolay görünmeyebilir. Ancak doğru altyapı ve ödeme sistemleri gibi pek çok faktör başarınızı desteklemeye yardımcı olabiliyor. Yine de binbir zorlukla kurduğunuz e-ihracat sitenizden beklediğiniz verimi alamıyor olabilirsiniz. Hayalini…

Etiketler: arama motoruarama sonuçlarıbaşarıbaşarısızlık nedenlerie-ihracat sitesiGooglemobil kullanımmobil teknolojimobil uyumlulukmüşterionline kullanıcısayfa yüklenmesisınır ötesi ticarettasarımyavaş yüklenme

Neden online pazara alternatif olarak kendi e-ihracat sitenize sahip olmalısınız?

Uluslararası ticarette satış yapabilmenin en kolay yöntemlerinden biri olan online pazar, firmaların büyük çabalar göstermeden var olan bir ekosisteme dahil olarak ürünlerini sergilemelerine yardımcı oluyor. Başlangıç aşamasında firmalara büyük ölçüde katkıda sağlayan online pazarlar, bir süre sonra müşteri kitlesinin sınırlı kalmasına yol açabiliyor. Firmaların gelecek planlarını online pazar ekosistemi ile sınırlamayıp kendi e-ihracat sitelerine sahip…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıhedef kitlekar etmekkar oranlarını artırmakmarka algısımarka inşaasımarka yaratmakmüşteriMüşteri sadakatipazarlamasatıcısatışı artırmaksınır ötesi ticaretuluslararası ticaretürün satışı

E-ihracat sitenizde satış oranı düşük olan ürünleri nasıl satabilirsiniz?

E-ihracat firmalarının başarı grafikleri her zaman istedikleri yönde ilerlemeyebiliyor. Bunun çoğu zaman temel nedeni, elde kalan ürünler olabiliyor. Dropshipping yöntemi ile satışlarını gerçekleştirmeyen, ürün depolayan e-ihracat firmalarının stoklarda kalan ürünlerin satışının beklendiği gibi olmaması kısa ve uzun vadede ciddi zararlar verebiliyor. Elbette sorunun temeline inildiğinde pek çok neden bulunabilir. Örneğin, yeterli tanıtım çalışması yapılmamış, ürün…

Etiketler: az satılan ürünlere-ihracate-ihracat kullanıcısıfiyat karşılaştırmahedef kitleindirimindirimli fiyatkullanıcımüşterisatılmayan ürünlersatın alma kararlarısatış oranlarısatış oranlarını artırmaksınırlı sayıda ürünstoklarla sınırlıdırticaretürün satmak

E-ihracat sitenizi geliştirmenizi sağlayacak püf noktaları

Sınırları ortadan kaldıran elektronik ihracat dünyası, Türkiye’de de gelişimine devam ediyor. Henüz bebek adımlar atarak büyümeyi sürdüren e-ihracat sektörü, birbirinden farklı ölçekte birçok oyuncu barındırıyor. Her saniye sayıları artış gösteren sektör oyuncuları, rekabetin dünya çapında yoğunlaşmasının önünü açıyor. Bu yola yeni çıkacakların gözünü korkutabilen rekabet ortamı, aslında firmaların farklılaşmak adına yenilikler yapabilmelerini de zorunlu kıldığı…

Etiketler: anahtar kelimebağlantı vermekbloge-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat müşterilerigörsellerhedef kitleiç bağlantılariçerik metinleriinfografikkategori sayfalarımüşterionline kullanıcılarrekabette farklılaşmaksınır ötesi ticaretticaretürün sayfalarıvideo

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

Başarılı bir e-ihracat sitesinin 5 özelliği

Sayısı her geçen gün artış gösteren e-ihracat markaları arasında öne çıkabilmek, başarıyı da beraberinde getiriyor. Ancak başarılı olabilmek için rakip firmalardan farklılaşmayı sağlayabilecek pazarlama stratejileri yürütmekte fayda var. Bunun yanı sıra alanında uzman bir ekip ve etkili bir e-ihracat paketine sahip olarak en gelişmiş teknik altyapıyla hizmet verebilmek de rekabette öne geçebilmeyi kolaylaştırabiliyor. Dünyanın her…

Etiketler: anahtar kelimearama motorublogi kampanyae-ihracathedef kitlemüşterionline kullanıcıpotansiyel müşteripromosyonsatışları artırmaksearch engine optimisationSEOsosyal medya

E-ihracat sitenizin satışlarını artırabilecek ürün açıklamalarına dair 4 ipucu

E-ticaret sitelerinde olduğu gibi e-ihracat işinizde de potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen kritik unsurlar arasında işlevsel site arayüzü, ürün görselleri ve ürün açıklamaları bulunuyor. E-ihracat sitesinin hedef kitlesine en uygun arayüzü bulabilmek için öncelikle hedef pazarı detaylı bir şekilde incelemek ve müşteri eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmakta fayda var. Ürün görselleri konusuna gelindiğinde ise…

Etiketler: arayüze-ihracate-ihracat paketlerie-ticaretelektronik ihracathedef kitlehedef pazarmüşterisatın alma kararlarısatışsınır ötesi ticaretuluslararası satışürün açıklamalarıürün görselleri

Çin’e e-ihracat yapmaya başlamadan önce bilmeniz gerekenler

E-ticaretin küresel aktörlerinin başında gelen Çin, artan tüketici nüfusuyla kendi içinde hatrı sayılır bir potansiyele sahip. 2014 verilerine göre 450 milyar doları bulan ticaret hacmiyle ABD’yi neredeyse ikiye katlayarak dünyanın en büyük çevrimiçi alışveriş devi haline gelen Çin’in bunu nasıl başardığının merak konusu olması çok doğal. Ancak asıl önemli olan nokta, bu başarıda rol oynayan…

Etiketler: ÇinÇin pazarıÇinli müşterilere-ihracate-ticaretgümrük mevzuatıhizmetiş ortağılojistikmaliyet hesaplarımarkamüşteriödemeödeme araçlarıonline ödemesatışteknolojiticaretürün

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!