online kullanıcı

E-ihracat sitelerinin ortalama sipariş tutarını artırabilmelerini sağlayacak taktikler

E-ihracat firmalarının elbette en büyük amaçları, online kullanıcıların olabildiğince yüksek tutarlarda alışveriş yapmaları. Böylece alışveriş sepetlerini doldurmaları ve sonunda eylemi ödeme yaparak sonlandırmaları. Tüm ticari kuruluşlar gibi e-ihracat sitelerinin de kazancını artırabilmesinin yolu kullanıcıların alışveriş yapmalarından geçiyor hiç kuşkusuz. Ancak kazancın artmasını, sepet tutarı doğrudan etkiliyor. Bu nedenle ortalama sipariş tutarını artırmak için birtakım stratejik…

Etiketler: alışverişbedavae-ihracatkargomüşterionline alışverişonline kullanıcıonline mağazasatın almasatışsepet ortalamasısınır ötesi ticaretsipariş tutarını artırmakücretsiz kargo

Uluslararası ticarette e-postaların çöpe gönderilmesi nasıl önlenir?

Ortalama bir internet kullanıcısının e-posta kutusuna her gün çok sayıda tanıtım e-postası geliyor. Bunun yanı sıra çalıştığı kurum ve sosyal çevresinden gelen e-postaların sayısı da düşünüldüğünde önem sıralamasına göre e-ihracat firmalarının e-postaları ne yazık ki alt sıralarda kalabiliyor. Öte yandan doğru bir stratejiyle örülmüş firma e-postaları, tüketicilerle iletişime geçmede oldukça etkili olabiliyor. Bu noktada e-posta…

Etiketler: abone listesialışverişe-ihracate-postae-posta adresie-posta pazarlamasıgüvenilir markaiçerikkampanyamarka imajıonline kullanıcısatışsınır ötesi ticaretuluslararası ticaret

E-ihracat firmaları için site trafiğini artırma taktikleri

E-ihracat, dünya çapında hızla büyümeye devam ederken Türkiye de bu alandaki potansiyelini açıkça ortaya koyuyor. Ancak organik trafik oranları düşük olan e-ihracat siteleri oldukça büyük bu pazarda beklendiği gibi performans sergileyemeyebiliyor. Buradan yola çıkacak olursak, e-ihracat firmalarının ilk başta organik trafiklerini artırmak için çalışmalar yürütmeleri, buna uygun stratejiler geliştirmeleri ve pazardaki yerlerini sağlamlaştırmak için web…

Etiketler: arama motoru optimizasyonudaha fazla trafikdijital reklame-ihracate-ihracat pazarıe-ihracat sitesimobilmobil uyumlulukonline kullanıcıonline reklamresponsiveSEOsınır ötesi ticaretsosyal medya yönetimitasarımtrafiktrafik elde etmeweb sitesi trafiği

E-ihracat sitelerinin başarısız olma nedenleri

E-ihracat ekosistemi her geçen gün genişliyor ve yeni oyuncularla büyümeye devam ediyor. Milyonlarca e-ihracat sitesi içerisinde, sahip olduğunuz online mağazanın başarısını sürdürebilmek ise bu rekabet koşullarında çok kolay görünmeyebilir. Ancak doğru altyapı ve ödeme sistemleri gibi pek çok faktör başarınızı desteklemeye yardımcı olabiliyor. Yine de binbir zorlukla kurduğunuz e-ihracat sitenizden beklediğiniz verimi alamıyor olabilirsiniz. Hayalini…

Etiketler: arama motoruarama sonuçlarıbaşarıbaşarısızlık nedenlerie-ihracat sitesiGooglemobil kullanımmobil teknolojimobil uyumlulukmüşterionline kullanıcısayfa yüklenmesisınır ötesi ticarettasarımyavaş yüklenme

Başarılı bir e-ihracat sitesinin 5 özelliği

Sayısı her geçen gün artış gösteren e-ihracat markaları arasında öne çıkabilmek, başarıyı da beraberinde getiriyor. Ancak başarılı olabilmek için rakip firmalardan farklılaşmayı sağlayabilecek pazarlama stratejileri yürütmekte fayda var. Bunun yanı sıra alanında uzman bir ekip ve etkili bir e-ihracat paketine sahip olarak en gelişmiş teknik altyapıyla hizmet verebilmek de rekabette öne geçebilmeyi kolaylaştırabiliyor. Dünyanın her…

Etiketler: anahtar kelimearama motorublogi kampanyae-ihracathedef kitlemüşterionline kullanıcıpotansiyel müşteripromosyonsatışları artırmaksearch engine optimisationSEOsosyal medya

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!