online satış

Uluslararası e-ticarette müşteri sadakati sağlamak mümkün mü?

Kürsel olarak hedef kitleye ulaşabilmek, dünyanın en çok kazandıran pazarlarında rekabete ortak olmak, artık e-ihracat ile mümkün oluyor. Bu nedenle, girişimcilerin yalnızca yerel ve yurt içi yatırımlarının bir kısmını e-ihracat siteleri için değerlendirmeye başlaması tesadüf değil. Ancak, her ticari alanda olduğu gibi, e-ihracatta da müşteri sadakati sağlamak, satışların artmasında son derece önemli. Bunun için de…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerionline satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsınır ötesi satışuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına online satış

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

Uluslararası online satış yapan bir e-ticaret sitesindeki önemli detaylar

KOBİ’ler ve yeni girişimciler için, bir anda uluslararası satış yapabilme ve marka bilinirliğini ülke sınırları dışına taşıyabilme imkanı veren e-ihracat dünyası, her yıl daha da büyüyerek satış hacmini artırıyor. Yurtdışındaki hedef kitlelerinin ilgisini çekebilecek pek çok ürün ve hizmetlerle uluslararası online satış için kolları sıvayan pek çok girişimci, bu konuda kendi pazarlama stratejilerini belirlerken, aynı…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitesie-ihracat sitesi tasarımıe-ihracat stratejileriihracat sitesiihracat sitesi tasarımıonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaret sitesisınıtötesi e-ticaretuluslararası e-ticaret site tasarımıuluslararası e-ticaret sitesiuluslararası online satışyurtdışı e-ticaretyurtdışı e-ticaret sitesi

Uluslararası satış yapan bir e-ticaret sitesi kurmak firmalara neler kazandırır?

Firmalar, ürün ve hizmetlerini hedef kitleleriyle daha kolay ve doğrudan buluşturabilmek için, fiziksel mağazaların yanı sıra online satış siteleri de kurmaya devam ediyorlar. Müşterilerle birebir ilişkilerin dijital ortam üzerinden de sağlıklı bir şekilde kurulabildiğini gösteren online satış siteleri, aynı zamanda ürün ve hizmetlere de kolaylıkla ulaşmanın en etkili yolu. Türkiye’nin dört bir yanına ürün ve…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurmake-ticaret sitesie-ticaret sitesi kurmakonline pazarlamaonline satışonline satış sitesiuluslararası pazarlamauluslararası satışyurt dışı pazarlamayurt dışı satışyurt dışı ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!