pazarlama stratejileri

Uluslararası ticarette video içeriklerden nasıl yararlanılabilir?

Videoların dijital dünyada çok yüksek etkileşim oranlarına sahip olduğu bilinen bir gerçek. Video içerikler bu yönüyle e-ihracat siteleri için oldukça işlevsel reklam ve pazarlama stratejileri geliştirmeye katkıda bulunabiliyor. Müşteriler ve potansiyel müşterilerle etkileşim sağlamada ürün veya hizmet hakkında bilgilendirici, faydalı veya eğlenceli içeriğe sahip videoların kullanımı, metin ve görsellere oranla çok daha fazla ilgi görüyor….

Etiketler: e-ihracate-ihracatta pazarlamaetkileşim sağlamaketkileşimi artırmakpazarlama stratejilerireklamsatışları artırmaksosyal medyauluslararası ticaretvideovideo içeriklerivideo pazarlama

E-ihracat işinizle müşteri memnuniyeti sağlamanıza yardımcı olacak ipuçları

Sınır ötesi online satış için bir marka inşa etmek ve onu hedef kitleyle buluşturmak, gittikçe yükselen e-ihracat rekabet piyasasında kuşkusuz ki oldukça yoğun bir çalışma gerektiriyor. Girişimciler, dijital platformlar üzerinden ürünleri müşterileriyle buluşturabilmek için pek çok farklı yöntem izliyorlar. Hedef kitleyle doğru ilişkileri kurmaları, onlara müşteri memnuniyetini de beraberinde getiriyor. Böylece zaman içerisinde müşteri sadakatini…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesimüşteri memnuniyetionline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

E-ihracat siteniz için SEO ipuçları

E-ihracata adım atarken, sitenizin hedef kitlenize organik aramalar üzerinden ulaşabilmesi ve daha fazla trafik alabilmesi için arama motoru optimizasyonu (SEO) konusuna önem vermeniz gerekiyor. Bu anahtar kelimeleri, yer aldığınız pazar ve sektöre uygun, hedef kitlenizin olası aramalarına göre seçerek, markanızın keşfedilmesini kolaylaştırabilirsiniz. Özellikle e-ihracatta gittikçe rekabetin tırmandığı son yıllarda, her gün daha fazla e-ihracat markası…

Etiketler: anahtar kelimearama motoru optimizasyonudijital pazarlamae-ihracate-ihracat anahtar kelimee-ihracat ipuçlarıe-ihracat SEOonline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejileriSEOsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı satış

En ideal e-ihracat paketine sahip olduğunuzu nasıl anlarsınız?

E-ticaret işinizi e-ihracata taşırken ya da doğrudan e-ihracat ile online ticari faaliyetlerinizi başlatmaya hazırlanırken teknik altyapı açısından en doğru e-ihracat paketine sahip olmanızda fayda var. Doğru paketi seçmeniz, bir girişimci olarak hem yer aldığınız pazardaki hedef kitlenizi yakalayabilmeniz hem de marka ve ürünlerinizi onlara en etkili şekilde tanıtabilmeniz açısından büyük önem taşıyor. Eğer sektörünüze ve…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat çözümlerie-ihracat dünyasıe-ihracat paketie-ihracat paketleriküresel e-ticaretonline ihracatpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

E-ihracat sitenizde Babalar Günü’ne özel ne gibi düzenlemeler yapabilirsiniz?

Dijital pazarlamada, evrensel duygulara yönelik pazarlama stratejileri daima olumlu yönde etkisini sürdürüyor. Özellikle, dünyanın dört bir yanında kutlanan özel günlere yönelik uygulanan pazarlama yöntemleri, sosyal medya platformlarında da oldukça yoğun etkileşim alıyor. Bu sayede, pek çok e-ihracat markası yer aldığı pazarın sınırlarını genişletme ve dünyanın dört bir yanından müşteri potansiyeli elde etme imkanı buluyor. E-ihracat…

Etiketler: Babalar Günü e-ihracatBabalar Günü satışlarıBabalar Günü stratejileridijital pazarlamae-ihracate-ihracat Babalar Günüe-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ticaret stratejileriküresel e-ticaretpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

E-ihracat satışlarını artırmak için çok işinize yarayacak 5 ipucu

Küresel platformda e-ticaret, kullanıcıların alternatif ürünlere ulaşma ve çok daha cazip fiyat avantajlarıyla alışveriş yapmalarına olanak sağlıyor. Yeni ürün ve markalar keşfetmek, dünyanın bir ucundan bir diğerindeki sektörel fiyat farklılıklarını inceleyebilmek, bu anlamda müşteri için büyük bir kolaylık ve ayrıcalık sunuyor. Özellikle orijinal ürün arayışında olan internet kullanıcılarını birer e-ihracat müşterisi olarak kazanmak son derece…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitelerie-ihracat sitesionline ihracatonline ihracat sitelerionline ihracat sitesionline uluslararası satışonline yurt dışı satışpazarlama stratejilerisınır ötesi satışuluslararası online satış

E-ihracat markanızın Instagram hesabında uluslararası etkileşimi nasıl artırabilirsiniz?

E-ticaret tüm dünyada internet kullanıcıların kolay, güvenilir ve keyifli alışveriş için ilk tercihleri haline geldi. Öyle ki artık müşteri potansiyeli dijitale yöneldikçe, fiziksel mağazalardan kişisel girişimlere kadar tüm markalar, artık online satış için altyapı çalışmalarını oluşturmaya başladı. Ancak, yine de internet ve özellikle sosyal medya kullanıcıları, yeni markalar, yeni ürünler ve çok daha orijinal alternatifler…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurmakpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurt dışı satış

E-ihracat dünyasında son yıllarda öne çıkan trendler

Markalar için e-ihracat, küresel çapta hedef kitleye ulaşmayı kolaylaştıran ve böylece onların yurtdışındaki satış potansiyelini görerek, farklı ülkelerde kendi sektörlerinin oluşturdukları pazarlarda karlılık sağlamalarına yardımcı olan bir alan. Marka değerinin artması ve küresel rekabette önemli markalarla bu rekabete dahil olma avantajı, fiziksel mağazalar, yerel işletmeler, KOBİ’ler için de e-ihracat sayesinde mümkün. Dolayısıyla, e-ticaret tecrübesini e-ihracat…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat paketie-ihracat paketlerionline ihracatonline pazarlamapazarlama stratejilerisınır ötesi e-itcaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına e-ticaretyurtdışına satışyurtdışıyla e-ticaret

Uluslararası e-ticarette müşteri sadakati sağlamak mümkün mü?

Kürsel olarak hedef kitleye ulaşabilmek, dünyanın en çok kazandıran pazarlarında rekabete ortak olmak, artık e-ihracat ile mümkün oluyor. Bu nedenle, girişimcilerin yalnızca yerel ve yurt içi yatırımlarının bir kısmını e-ihracat siteleri için değerlendirmeye başlaması tesadüf değil. Ancak, her ticari alanda olduğu gibi, e-ihracatta da müşteri sadakati sağlamak, satışların artmasında son derece önemli. Bunun için de…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerionline satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsınır ötesi satışuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına online satış

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!