reklam

Uluslararası ticarette video içeriklerden nasıl yararlanılabilir?

Videoların dijital dünyada çok yüksek etkileşim oranlarına sahip olduğu bilinen bir gerçek. Video içerikler bu yönüyle e-ihracat siteleri için oldukça işlevsel reklam ve pazarlama stratejileri geliştirmeye katkıda bulunabiliyor. Müşteriler ve potansiyel müşterilerle etkileşim sağlamada ürün veya hizmet hakkında bilgilendirici, faydalı veya eğlenceli içeriğe sahip videoların kullanımı, metin ve görsellere oranla çok daha fazla ilgi görüyor….

Etiketler: e-ihracate-ihracatta pazarlamaetkileşim sağlamaketkileşimi artırmakpazarlama stratejilerireklamsatışları artırmaksosyal medyauluslararası ticaretvideovideo içeriklerivideo pazarlama

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!