satış

E-ihracat sitelerinin ortalama sipariş tutarını artırabilmelerini sağlayacak taktikler

E-ihracat firmalarının elbette en büyük amaçları, online kullanıcıların olabildiğince yüksek tutarlarda alışveriş yapmaları. Böylece alışveriş sepetlerini doldurmaları ve sonunda eylemi ödeme yaparak sonlandırmaları. Tüm ticari kuruluşlar gibi e-ihracat sitelerinin de kazancını artırabilmesinin yolu kullanıcıların alışveriş yapmalarından geçiyor hiç kuşkusuz. Ancak kazancın artmasını, sepet tutarı doğrudan etkiliyor. Bu nedenle ortalama sipariş tutarını artırmak için birtakım stratejik…

Etiketler: alışverişbedavae-ihracatkargomüşterionline alışverişonline kullanıcıonline mağazasatın almasatışsepet ortalamasısınır ötesi ticaretsipariş tutarını artırmakücretsiz kargo

Uluslararası ticarette e-postaların çöpe gönderilmesi nasıl önlenir?

Ortalama bir internet kullanıcısının e-posta kutusuna her gün çok sayıda tanıtım e-postası geliyor. Bunun yanı sıra çalıştığı kurum ve sosyal çevresinden gelen e-postaların sayısı da düşünüldüğünde önem sıralamasına göre e-ihracat firmalarının e-postaları ne yazık ki alt sıralarda kalabiliyor. Öte yandan doğru bir stratejiyle örülmüş firma e-postaları, tüketicilerle iletişime geçmede oldukça etkili olabiliyor. Bu noktada e-posta…

Etiketler: abone listesialışverişe-ihracate-postae-posta adresie-posta pazarlamasıgüvenilir markaiçerikkampanyamarka imajıonline kullanıcısatışsınır ötesi ticaretuluslararası ticaret

E-ihracat sitenizin satışlarını artırabilecek ürün açıklamalarına dair 4 ipucu

E-ticaret sitelerinde olduğu gibi e-ihracat işinizde de potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen kritik unsurlar arasında işlevsel site arayüzü, ürün görselleri ve ürün açıklamaları bulunuyor. E-ihracat sitesinin hedef kitlesine en uygun arayüzü bulabilmek için öncelikle hedef pazarı detaylı bir şekilde incelemek ve müşteri eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmakta fayda var. Ürün görselleri konusuna gelindiğinde ise…

Etiketler: arayüze-ihracate-ihracat paketlerie-ticaretelektronik ihracathedef kitlehedef pazarmüşterisatın alma kararlarısatışsınır ötesi ticaretuluslararası satışürün açıklamalarıürün görselleri

Çin’e e-ihracat yapmaya başlamadan önce bilmeniz gerekenler

E-ticaretin küresel aktörlerinin başında gelen Çin, artan tüketici nüfusuyla kendi içinde hatrı sayılır bir potansiyele sahip. 2014 verilerine göre 450 milyar doları bulan ticaret hacmiyle ABD’yi neredeyse ikiye katlayarak dünyanın en büyük çevrimiçi alışveriş devi haline gelen Çin’in bunu nasıl başardığının merak konusu olması çok doğal. Ancak asıl önemli olan nokta, bu başarıda rol oynayan…

Etiketler: ÇinÇin pazarıÇinli müşterilere-ihracate-ticaretgümrük mevzuatıhizmetiş ortağılojistikmaliyet hesaplarımarkamüşteriödemeödeme araçlarıonline ödemesatışteknolojiticaretürün

E-ihracat sitenizin popüler olmasını nasıl sağlayabilirsiniz?

E-ticaretin tüm dünyada en geçerli alışveriş yöntemleri arasında yer alması, e-ihracatın da önünü açan gelişmeler arasında yer alıyor. Tüketiciler, e-ticaretin nimetlerinden faydalanmaya ve artık daha fazlasını talep etmeye başlıyorlar. Bu durum, markaların uluslararası arenada boy göstermelerini ve farklı ülkelerden birçok farklı kültüre sahip pazarlara yönelmesini tetikliyor. Son zamanlarda e-ihracatın devamlı olarak gündemde yer alması da…

Etiketler: başarıdildünyae-ihracate-ticaretetkileşimhedef kitlehedef pazarhediyeindiriminternetkazançkullanıcıkültürözel günlerpopülersatışsosyal medyatrafikülkeuluslararası

E-ihracatta geçmişten bu güne yaşanan baş döndürücü gelişmeler

Teknolojik gelişmelerin ışığında hızla büyüyen e-ticaret sektörü, yönünü tüm dünya pazarlarına döndürüyor. E-ticaretin boyut değiştirerek farklı bölgelere yönelmesi e-ihracat kavramının daha da gelişme göstermesine yol açıyor. Bir yandan markalar, yerel bölgelerinde elde ettikleri başarıları dünyanın diğer ucundaki pazarlarda da elde edebilmek için çalışmalarına devam ederken diğer yandan e-ihracat fikrinin bu denli gelişmesini fırsat bilen KOBİ’ler…

Etiketler: e-ihracate-ihracat hacmie-ticaretgirişimgirişimcihedef kitleihracatinternetistatistikkobikullanıcıküreselmobilpazarsatışsosyal medyateknoloji

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!