ticaret

E-ihracat sitenizde satış oranı düşük olan ürünleri nasıl satabilirsiniz?

E-ihracat firmalarının başarı grafikleri her zaman istedikleri yönde ilerlemeyebiliyor. Bunun çoğu zaman temel nedeni, elde kalan ürünler olabiliyor. Dropshipping yöntemi ile satışlarını gerçekleştirmeyen, ürün depolayan e-ihracat firmalarının stoklarda kalan ürünlerin satışının beklendiği gibi olmaması kısa ve uzun vadede ciddi zararlar verebiliyor. Elbette sorunun temeline inildiğinde pek çok neden bulunabilir. Örneğin, yeterli tanıtım çalışması yapılmamış, ürün…

Etiketler: az satılan ürünlere-ihracate-ihracat kullanıcısıfiyat karşılaştırmahedef kitleindirimindirimli fiyatkullanıcımüşterisatılmayan ürünlersatın alma kararlarısatış oranlarısatış oranlarını artırmaksınırlı sayıda ürünstoklarla sınırlıdırticaretürün satmak

E-ihracat sitenizi geliştirmenizi sağlayacak püf noktaları

Sınırları ortadan kaldıran elektronik ihracat dünyası, Türkiye’de de gelişimine devam ediyor. Henüz bebek adımlar atarak büyümeyi sürdüren e-ihracat sektörü, birbirinden farklı ölçekte birçok oyuncu barındırıyor. Her saniye sayıları artış gösteren sektör oyuncuları, rekabetin dünya çapında yoğunlaşmasının önünü açıyor. Bu yola yeni çıkacakların gözünü korkutabilen rekabet ortamı, aslında firmaların farklılaşmak adına yenilikler yapabilmelerini de zorunlu kıldığı…

Etiketler: anahtar kelimebağlantı vermekbloge-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat müşterilerigörsellerhedef kitleiç bağlantılariçerik metinleriinfografikkategori sayfalarımüşterionline kullanıcılarrekabette farklılaşmaksınır ötesi ticaretticaretürün sayfalarıvideo

Çin’e e-ihracat yapmaya başlamadan önce bilmeniz gerekenler

E-ticaretin küresel aktörlerinin başında gelen Çin, artan tüketici nüfusuyla kendi içinde hatrı sayılır bir potansiyele sahip. 2014 verilerine göre 450 milyar doları bulan ticaret hacmiyle ABD’yi neredeyse ikiye katlayarak dünyanın en büyük çevrimiçi alışveriş devi haline gelen Çin’in bunu nasıl başardığının merak konusu olması çok doğal. Ancak asıl önemli olan nokta, bu başarıda rol oynayan…

Etiketler: ÇinÇin pazarıÇinli müşterilere-ihracate-ticaretgümrük mevzuatıhizmetiş ortağılojistikmaliyet hesaplarımarkamüşteriödemeödeme araçlarıonline ödemesatışteknolojiticaretürün

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!