uluslararası e-ticaret

E-ihracat işinizle müşteri memnuniyeti sağlamanıza yardımcı olacak ipuçları

Sınır ötesi online satış için bir marka inşa etmek ve onu hedef kitleyle buluşturmak, gittikçe yükselen e-ihracat rekabet piyasasında kuşkusuz ki oldukça yoğun bir çalışma gerektiriyor. Girişimciler, dijital platformlar üzerinden ürünleri müşterileriyle buluşturabilmek için pek çok farklı yöntem izliyorlar. Hedef kitleyle doğru ilişkileri kurmaları, onlara müşteri memnuniyetini de beraberinde getiriyor. Böylece zaman içerisinde müşteri sadakatini…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesimüşteri memnuniyetionline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

E-ihracat siteniz için SEO ipuçları

E-ihracata adım atarken, sitenizin hedef kitlenize organik aramalar üzerinden ulaşabilmesi ve daha fazla trafik alabilmesi için arama motoru optimizasyonu (SEO) konusuna önem vermeniz gerekiyor. Bu anahtar kelimeleri, yer aldığınız pazar ve sektöre uygun, hedef kitlenizin olası aramalarına göre seçerek, markanızın keşfedilmesini kolaylaştırabilirsiniz. Özellikle e-ihracatta gittikçe rekabetin tırmandığı son yıllarda, her gün daha fazla e-ihracat markası…

Etiketler: anahtar kelimearama motoru optimizasyonudijital pazarlamae-ihracate-ihracat anahtar kelimee-ihracat ipuçlarıe-ihracat SEOonline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejileriSEOsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı satış

En ideal e-ihracat paketine sahip olduğunuzu nasıl anlarsınız?

E-ticaret işinizi e-ihracata taşırken ya da doğrudan e-ihracat ile online ticari faaliyetlerinizi başlatmaya hazırlanırken teknik altyapı açısından en doğru e-ihracat paketine sahip olmanızda fayda var. Doğru paketi seçmeniz, bir girişimci olarak hem yer aldığınız pazardaki hedef kitlenizi yakalayabilmeniz hem de marka ve ürünlerinizi onlara en etkili şekilde tanıtabilmeniz açısından büyük önem taşıyor. Eğer sektörünüze ve…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat çözümlerie-ihracat dünyasıe-ihracat paketie-ihracat paketleriküresel e-ticaretonline ihracatpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

E-ihracat hakkında hangi sosyal medya kanalları, ne tür ipuçları veriyor?

Uluslararası e-ticaret, tüm dünyada kullanıcılara yurt içinde ulaşamadıkları ürün alternatifleri ve uygun fiyatlar sunuyor. Markaların büyümesi ve değer kazanmasında fırsatlar dünyasının kapılarını aralayan bu platform, kullanıcıların oldukça ilgisini çekiyor. Genellikle sosyal medya kanallarıyla keşfedilen markalar, popülaritelerini bu kanallar üzerinden sağlıyor. Ancak, elbette hem sosyal medyada hem de e-ihracat sitesi üzerinden çeşitli stratejiler oluşturmadan, bu popülaritenin…

Etiketler: çevrimiçi ihracatdijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat pazarlamae-ihracat sitesionline ihracatpazarlama stratejilersınır ötesi pazarlamauluslararası e-ticaretyurt dışı pazarlama

E-ihracat sitenizde Babalar Günü’ne özel ne gibi düzenlemeler yapabilirsiniz?

Dijital pazarlamada, evrensel duygulara yönelik pazarlama stratejileri daima olumlu yönde etkisini sürdürüyor. Özellikle, dünyanın dört bir yanında kutlanan özel günlere yönelik uygulanan pazarlama yöntemleri, sosyal medya platformlarında da oldukça yoğun etkileşim alıyor. Bu sayede, pek çok e-ihracat markası yer aldığı pazarın sınırlarını genişletme ve dünyanın dört bir yanından müşteri potansiyeli elde etme imkanı buluyor. E-ihracat…

Etiketler: Babalar Günü e-ihracatBabalar Günü satışlarıBabalar Günü stratejileridijital pazarlamae-ihracate-ihracat Babalar Günüe-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ticaret stratejileriküresel e-ticaretpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

Satın alma aciliyeti oluşturmak için e-ihracat sitenizde neler yapabilirsiniz?

Ticari faaliyetlerde müşteri potansiyelinin dikkatini çekebilmek için pek çok alternatif yollar izleniyor. Online satış sitelerindeyse, bu alternatifler öylesine çoğalıyor ki sosyal medyadan e-posta pazarlamasına, reklam banner’larından blog’lara ve daha pek çoklarına varan promosyon seçenekleri girişimcileri bekliyor. Ancak, elbette e-ticaret ve e-ihracat sitelerinde her ne kadar benzer tanıtımlar uygulansa da yurt dışı satışlarda yer alınan pazar…

Etiketler: e-ihracate-ihracat çözümlerie-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitelerie-ihracat sitesimüşteri ilişkilerionline yurt dışı satışsatın alma aciliyetisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretürün yönetimiyurt dışı satış

E-ihracatta markalaşma konusunda bilmeniz gerekenler

Ülkemizde e-ticaret hızla büyümeye devam ederken, markaların pek çoğu bu büyüme karşısında rotasını sınır ötesine çevirerek, hedef kitlesini globalleştirmeyi tercih ediyor. Online yurt dışı satışlarla karlılığını artıran ve başarılı bir pazarlama süreci yöneterek e-ihracat sitesinin uluslararası bilinirliğini arttıran bu markalar, gerçek birer markalaşma sürecine dahil oluyor. Markalaşma konusuyla kuşkusuz ki sektörde sıklıkla karşılaşmış olabilirsiniz. Ancak,…

Etiketler: e-ihracate-ihracatta markalaşmae-ticaret markalaşmae-ticarette markalaşmamarkalaşmamarkalaşma nedirmarkalaşma sürecionline ticaret markalaşmasınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası e-ticarette markalaşmayurt dışı online satışyurt dışı satışlar

E-ihracat sitenizde sadık bir müşteri tabanı oluşturmak için nelere dikkat etmelisiniz?

Uluslararası e-ticaret dünyası, markaları sınır ötesindeki hedef kitlesiyle buluşturuyor; marka değerlerini artırmaya yardımcı oluyor. Ancak, kuşkusuz ki tüm ticari faaliyetlerde olduğu gibi e-ihracatta da sadık müşteriler kazanmak ve marka ile müşteri arasındaki bu bağın sürekliliğini sağlamak son derece önemli. Dünyada e-ihracat yapan pek çok yeni marka ve alanında önemli, dev markalarla mücadele etmek elbette kolay…

Etiketler: e-ihracate-ihracat paketleriinternet üzerinden ihracatmüşteri ilişkileriMüşteri sadakationline ihracatsadık müşterisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı satışyurt dışıyla e-ticaret

E-ticaretin geleceğinin e-ihracatta olduğunu gösteren 5 işaret

E-ticaret, tüm ulusal ve yerel girişimciler için kazanç ve karlılığın kapılarını araladı; hala yeni girişimler ve KOBİ’ler için marka değerini yükselten ve kazandıran platformlar sağlamaya devam ediyor. Kullanıcılar da online alışveriş ile tanıştıklarından beri, kolay, hızlı ve pratik alışverişin sunduğu ayrıcalıklardan yararlanmayı fiziksel mağazalara oranla daha fazla tercih ediyor. Dolayısıyla, e-ticaret hala girişimciler için en…

Etiketler: e-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketleriküresel online satışküresel satışonline ihracatsınır ötesi e-ticaretsınır ötesi satışuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satışyurt dışı ile e-ticaretyurt dışı online ticaretyurt dışına e-ticaret

E-ihracat dünyasında mobil uyum neden bu kadar önemli?

Dijital pazarlama dünyasında sürekli yeni trendler karşımıza çıkıyor; küresel anlamda kullanıcı alışkanlıkları her geçen gün değişiyor. Elbette bu iki durum birbiriyle oldukça bağlantılı. Akıllı telefonların piyasaya çıkması ve bir anda yaygınlaşması, beraberinde mobil cihaz ihtiyacını doğurdu ve bugün artık mobil, kendi başına bir dünya, sektörleri bir araya getiren alternatif bir platform haline geldi. Yalnızca mobil…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mobile-ihracat mobil uyume-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat pazarlamae-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurulume-ihracat sitesi nasıl kurulure-ihracat stratejilerie-ihracat trendlerionline ihracatonline yurt dışı ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satış

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!