uluslararası satış

E-ihracat sitenizin satışlarını artırabilecek ürün açıklamalarına dair 4 ipucu

E-ticaret sitelerinde olduğu gibi e-ihracat işinizde de potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen kritik unsurlar arasında işlevsel site arayüzü, ürün görselleri ve ürün açıklamaları bulunuyor. E-ihracat sitesinin hedef kitlesine en uygun arayüzü bulabilmek için öncelikle hedef pazarı detaylı bir şekilde incelemek ve müşteri eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmakta fayda var. Ürün görselleri konusuna gelindiğinde ise…

Etiketler: arayüze-ihracate-ihracat paketlerie-ticaretelektronik ihracathedef kitlehedef pazarmüşterisatın alma kararlarısatışsınır ötesi ticaretuluslararası satışürün açıklamalarıürün görselleri

E-ticaretin geleceğinin e-ihracatta olduğunu gösteren 5 işaret

E-ticaret, tüm ulusal ve yerel girişimciler için kazanç ve karlılığın kapılarını araladı; hala yeni girişimler ve KOBİ’ler için marka değerini yükselten ve kazandıran platformlar sağlamaya devam ediyor. Kullanıcılar da online alışveriş ile tanıştıklarından beri, kolay, hızlı ve pratik alışverişin sunduğu ayrıcalıklardan yararlanmayı fiziksel mağazalara oranla daha fazla tercih ediyor. Dolayısıyla, e-ticaret hala girişimciler için en…

Etiketler: e-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketleriküresel online satışküresel satışonline ihracatsınır ötesi e-ticaretsınır ötesi satışuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satışyurt dışı ile e-ticaretyurt dışı online ticaretyurt dışına e-ticaret

E-ihracat dünyasında mobil uyum neden bu kadar önemli?

Dijital pazarlama dünyasında sürekli yeni trendler karşımıza çıkıyor; küresel anlamda kullanıcı alışkanlıkları her geçen gün değişiyor. Elbette bu iki durum birbiriyle oldukça bağlantılı. Akıllı telefonların piyasaya çıkması ve bir anda yaygınlaşması, beraberinde mobil cihaz ihtiyacını doğurdu ve bugün artık mobil, kendi başına bir dünya, sektörleri bir araya getiren alternatif bir platform haline geldi. Yalnızca mobil…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mobile-ihracat mobil uyume-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat pazarlamae-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurulume-ihracat sitesi nasıl kurulure-ihracat stratejilerie-ihracat trendlerionline ihracatonline yurt dışı ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satış

E-ihracat dünyası hakkında bilmeniz gereken 3 önemli gelişme

E-ihracat, artık tüm markalar, girişimler ve hatta KOBİ’ler için dünyaya açılan, markaları küresel platforma taşıyan, tam anlamıyla bir fırsatlar dünyasının kapılarını aralıyor. Bu kapıdan adım attıktan sonra, dünyanın dört bir yanındaki hedef kitleye ulaşmak, onların markanızı keşfetmesini sağlamak ve zaman içerisinde bulunduğunuz pazarda marka bilinirliğinizi artırmak, marka değerinizi de yükselterek sizin için her açıdan karlı…

Etiketler: dünyada e-ihracate-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitelerie-ihracat sitesionline ihracatonline sınır ötesi satışonline yurt dışı satışlarsınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satışyurt dışı satışlar

E-ticaret müşterilerinin ülkelere göre oranlarını e-ihracat işinizde nasıl kullanabilirsiniz?

İnternet kullanıcıları, artık hem ülkemizde hem de dünyanın dört bir yanında, yalnızca iletişim için değil aynı zamanda alışveriş için de online platformları yoğunlukla tercih ediyor. Bunda elbette alternatiflerin gittikçe çoğalması, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlere her an her yerden ulaşabilmelerinin de payı büyük. Üstelik, alışverişler için e-ticaret sitelerinin yanı sıra e-ihracat sitelerinin de devreye girmesi,…

Etiketler: e-ihracate-ihracat nasıl yapılıre-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesie-ihracat sitesi nasıl kuruluronline ihracatonline yurt dışı satışsınır ötesi e-ticaretsınır ötesi online satışuluslararası e-ticaretuluslararası online satışuluslararası satışyurt dışı satış

E-ihracat markanızın Instagram hesabında uluslararası etkileşimi nasıl artırabilirsiniz?

E-ticaret tüm dünyada internet kullanıcıların kolay, güvenilir ve keyifli alışveriş için ilk tercihleri haline geldi. Öyle ki artık müşteri potansiyeli dijitale yöneldikçe, fiziksel mağazalardan kişisel girişimlere kadar tüm markalar, artık online satış için altyapı çalışmalarını oluşturmaya başladı. Ancak, yine de internet ve özellikle sosyal medya kullanıcıları, yeni markalar, yeni ürünler ve çok daha orijinal alternatifler…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesie-ihracat sitesi kurmakpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurt dışı satış

E-ihracat dünyasında son yıllarda öne çıkan trendler

Markalar için e-ihracat, küresel çapta hedef kitleye ulaşmayı kolaylaştıran ve böylece onların yurtdışındaki satış potansiyelini görerek, farklı ülkelerde kendi sektörlerinin oluşturdukları pazarlarda karlılık sağlamalarına yardımcı olan bir alan. Marka değerinin artması ve küresel rekabette önemli markalarla bu rekabete dahil olma avantajı, fiziksel mağazalar, yerel işletmeler, KOBİ’ler için de e-ihracat sayesinde mümkün. Dolayısıyla, e-ticaret tecrübesini e-ihracat…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat dünyasıe-ihracat paketie-ihracat paketlerionline ihracatonline pazarlamapazarlama stratejilerisınır ötesi e-itcaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına e-ticaretyurtdışına satışyurtdışıyla e-ticaret

Uluslararası e-ticarette müşteri sadakati sağlamak mümkün mü?

Kürsel olarak hedef kitleye ulaşabilmek, dünyanın en çok kazandıran pazarlarında rekabete ortak olmak, artık e-ihracat ile mümkün oluyor. Bu nedenle, girişimcilerin yalnızca yerel ve yurt içi yatırımlarının bir kısmını e-ihracat siteleri için değerlendirmeye başlaması tesadüf değil. Ancak, her ticari alanda olduğu gibi, e-ihracatta da müşteri sadakati sağlamak, satışların artmasında son derece önemli. Bunun için de…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerionline satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsınır ötesi satışuluslararası e-ticaretuluslararası satışyurtdışına online satış

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

E-ticaret işinizi dünyaya açarken sosyal medyadan nasıl faydalanabilirsiniz?

Günümüzde hemen tüm markalar, tanıtımları ve müşteri ilişkilerini sağlamlaştırmak için sosyal medya kanallarını kullanıyor. Doğru sosyal medya stratejileri, internet kullanıcılarının dikkatini çekmek, paylaşımlar aracılığıyla marka ve takipçi arasında bağ kurabilmek gibi önemli adımlar atılmasına yardımcı oluyor. Üstelik yalnızca e-ticaret markaları değil, artık fiziksel mağazalar da müşteri potansiyelini artırabilmek adına sosyal medyada var olmayı seçiyor. Girişimciler,…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat ipuçlarıe-ihracat stratejilerimarkalar ve sosyal medyamarkalaşmaonline pazarlamaonline ticaretpazarlama ipuçlarıpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretsosyal medya e-ihracatsosyal medya stratejilerisosyal medya takibisosyal medya ve markalaruluslararası e-ticaretuluslararası satışyurt dışı e-ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!