uluslararası ticaret

Sınır ötesi ticarette video serileri nasıl hazırlanmalı?

Son yıllarda küresel anlamda bir trend haline gelen “binge-watching”, bir diğer söyleyişle “binge-viewing”, her geçen gün daha da yaygınlaşıyor. Video bölümlerini art arda izlemek olarak Türkçe’ye çevirebileceğimiz bu akıma göre, izleyiciler bir video serisinin tüm bölümlerini tek seferde izliyorlar. İçerik pazarlama stratejisi dahilinde yükselen trendleri yakalamak, uluslararası ticarette büyük önem taşıyor. Bu anlamda binge-watching akımından…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıe-ihracat sitesiInstagram Storiesizleyicimüşterionline mağazasatış potansiyelisınır ötesi ticaretSnapchattüketiciuluslararası ticaretürün tanıtımıvideovideo içerikleri

Sınır ötesi ticaret firmaları neden sosyal medya içerik planı hazırlamalı?

Dünyanın hemen her bölgesinde sosyal medya kullanım oranları artış gösterirken ve sosyal medya kullanıcıları hayatlarını sosyal platformlara entegre ederken e-ihracat firmalarının da pazarlama açısından bu ağları kullanmaları çağın gerekliliklerinden biri haline geliyor. Özellikle maliyet açısından firmaları sarsmayacak sosyal medya pazarlaması, hedef kitle genişletme ve müşteri memnuniyeti sağlamada önemli bir rol oynuyor. Sınır ötesi ticarette sosyal…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıe-ihracat müşterisihedef pazarİçerik planıözel günlersınır ötesi ticaretsosyal medyasosyal medya içerik planıuluslararası ticaret

“Sıkça Sorulan Sorular” sayfası hazırlamak sınır ötesi ticarette ne gibi avantajlar sağlar?

E-ihracat, her ne kadar dünya ölçeğinde sektörel açıdan hızla gelişiyor olsa da birçok kullanıcı için hala gizemini koruyor. Elektronik ticaret konusunda çekingen bir tavır sergileyen kullanıcıları bile yeni dünya dinamiklerine adapte etmede, zihinlerdeki soru işaretlerini gidermek oldukça büyük önem taşıyor. E-ihracat firmaları hakkında fikir sahibi olmak için başvurulan “Hakkımızda” sayfası, alışveriş sürecinde her zaman yeterli…

Etiketler: e-ihracatelektronik ticaretiçerikkullanıcı deneyimimüşteri memnuniyetimüşterilerin güvenini kazanmakonline alışverişSıkça Sorulan Sorularsınır ötesi ticaretSSStasarımuluslararası ticaret

Uluslararası ticarette e-postaların çöpe gönderilmesi nasıl önlenir?

Ortalama bir internet kullanıcısının e-posta kutusuna her gün çok sayıda tanıtım e-postası geliyor. Bunun yanı sıra çalıştığı kurum ve sosyal çevresinden gelen e-postaların sayısı da düşünüldüğünde önem sıralamasına göre e-ihracat firmalarının e-postaları ne yazık ki alt sıralarda kalabiliyor. Öte yandan doğru bir stratejiyle örülmüş firma e-postaları, tüketicilerle iletişime geçmede oldukça etkili olabiliyor. Bu noktada e-posta…

Etiketler: abone listesialışverişe-ihracate-postae-posta adresie-posta pazarlamasıgüvenilir markaiçerikkampanyamarka imajıonline kullanıcısatışsınır ötesi ticaretuluslararası ticaret

Uluslararası ticarette video içeriklerden nasıl yararlanılabilir?

Videoların dijital dünyada çok yüksek etkileşim oranlarına sahip olduğu bilinen bir gerçek. Video içerikler bu yönüyle e-ihracat siteleri için oldukça işlevsel reklam ve pazarlama stratejileri geliştirmeye katkıda bulunabiliyor. Müşteriler ve potansiyel müşterilerle etkileşim sağlamada ürün veya hizmet hakkında bilgilendirici, faydalı veya eğlenceli içeriğe sahip videoların kullanımı, metin ve görsellere oranla çok daha fazla ilgi görüyor….

Etiketler: e-ihracate-ihracatta pazarlamaetkileşim sağlamaketkileşimi artırmakpazarlama stratejilerireklamsatışları artırmaksosyal medyauluslararası ticaretvideovideo içeriklerivideo pazarlama

Neden online pazara alternatif olarak kendi e-ihracat sitenize sahip olmalısınız?

Uluslararası ticarette satış yapabilmenin en kolay yöntemlerinden biri olan online pazar, firmaların büyük çabalar göstermeden var olan bir ekosisteme dahil olarak ürünlerini sergilemelerine yardımcı oluyor. Başlangıç aşamasında firmalara büyük ölçüde katkıda sağlayan online pazarlar, bir süre sonra müşteri kitlesinin sınırlı kalmasına yol açabiliyor. Firmaların gelecek planlarını online pazar ekosistemi ile sınırlamayıp kendi e-ihracat sitelerine sahip…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıhedef kitlekar etmekkar oranlarını artırmakmarka algısımarka inşaasımarka yaratmakmüşteriMüşteri sadakatipazarlamasatıcısatışı artırmaksınır ötesi ticaretuluslararası ticaretürün satışı

E-ihracat müşterilerinin kullanıcı davranışları hakkında nasıl bilgi edinebilirsiniz?

Girişimcilerin, markaları için bulabileceği en geniş pazarı oluşturan e-ihracat, marka bilinirliği ve karlılığı artırarak, hedeflerine daha kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor. Bu da e-ihracat dünyasını, şirketler açısından çok daha cazip hale getiriyor. Ancak, elbette hedef kitleye hitap ederken doğru yaklaşım tarzını belirlemek, tanıtımlarda onların beklentilerini karşılayabilmek de son derece önemli. Çünkü bu durum, müşteri portföyünü genişletirken,…

Etiketler: dijital pazarlamadijital stratejilere-ihracate-ihracat müşteri davranışlarıe-ihracat müşterilerie-ihracat satışe-ihracat stratejilere-ihracat stratejilerie-ihracat tanıtımonline satışpazarlama stratejilerisınırötesi e-ticaretsınırötesi satışsınırötesi ticaretuluslararası e-ticaretuluslararası satışuluslararası ticaretyurt dışı satış

Yurtdışına e-ticaret ile satış yaparken kazancınızın azalmasına neden olabilecek 5 hata

E-ticaret tecrübenizi uluslararası arenaya taşırken, dünyanın dört bir yanında ürün ve hizmetlerinizden yararlanmak isteyecek online kullanıcılara ulaşabilmek büyük bir sorumluluğu beraberin getirecek. Siz de e-ihracat işinize adım atarken, bununla ilgili pek çok detayı gözden geçirmiş olmalısınız. Özellikle de farklı kültürlerden online kullanıcılara ürünlerinizi pazarlarken nasıl bir yaklaşım sergilemeniz gerektiği konusu, sınır ötesi ticaretteki başarınızı belirleyecek…

Etiketler: denizaşırı ticaretdijital pazarlamadijital ticarete-ihracate-ihracat satışonline ihracatonline pazarlamaonline ticaretpazarlama stratejilerisınır ötesi alışverişsınır ötesi pazarlamasınır ötesi ticaretuluslararası online ticaretuluslararası ticaretyurt dışı e-ticaretyurt dışına satış

Sınırötesi alışveriş yapanlar son anda satın almaktan neden vazgeçiyor?

E-ticaret ve son yıllarda oldukça önemli bir potansiyelle, gittikçe büyüyen e-ihracat, ülkemizde dijital platformların ve internet kullanımının, özellikle ticari açıdan ne kadar karlı ve kazandıran bir alan olduğunu gösterdi. E-ticaret hacmi, halihazırda girişimcileri her yıl sonu hedeflediklerinden çok daha yüksek rakamlara ulaştırırken, e-ihracat da gittikçe daha da gelişen potansiyeli ile marka bilinirliği ve müşteri portföyü…

Etiketler: çevrimiçi ihracatdijital pazarlamae-ihracate-ihracat stratejilerionline ihracatonline yurtdışı alışverişsınırötesi alışverişsınırötesi online pazarlamasınırötesi ticaretuluslararası alışverişuluslararası online pazarlamauluslararası pazarlamauluslararası ticaretyurtdışı e-ticaret

Markaların gelişiminde e-ihracatın önemi

Şirketler, markalarının hedef kitlelerine daha sağlıklı bir şekilde ulaşması ve onlar tarafından tanınması, ürünlerinin tecrübe edilmesi için pek çok farklı yöntem deniyorlar. Ancak, dijital ortamda marka bilinirliğini sağlamak ve müşteri potansiyelini genişletmek için izlenen stratejilerin bir sınırı yok. Çünkü hedef kitleyi oluşturan, yaş, cinsiyet, sektör ve daha pek çok özelliğin ülkeler dahilinde bir sınırı yok….

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat sitelerie-ticaret siteleriinternet üzerinden ihracatinternet üzerinden ticaretmarka geliştirmemarka yönetimionline ihracatonline pazarlamaonline ticaretuluslararası e-ticaret siteleriuluslararası pazarlamauluslararası ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!