E-ticaret ve son yıllarda oldukça önemli bir potansiyelle, gittikçe büyüyen e-ihracat, ülkemizde dijital platformların ve internet kullanımının, özellikle ticari açıdan ne kadar karlı ve kazandıran bir alan olduğunu gösterdi. E-ticaret hacmi, halihazırda girişimcileri her yıl sonu hedeflediklerinden çok daha yüksek rakamlara ulaştırırken, e-ihracat da gittikçe daha da gelişen potansiyeli ile marka bilinirliği ve müşteri portföyü…
Uluslararası e-ticaret, artık pek çok markanın yanı sıra, fiziksel mağazalar ve şahıslar için de önemli bir kazanç kapısı haline geldi. Sınır ötesi e-ticaret hem marka bilinirliğini artırması, hem de dünyanın dört bir yanından müşteri potansiyelini yükseltmesiyle, markaların ve online satışa yönelmek isteyen girişimcilerin ilk tercihleri arasında yer almaya başladı. Elbette, sınır ötesi e-ticaret sizin de…
E-ticaret şirketleri için yurtdışına açılabilmek ve işlerini genişletmek büyük önem taşıyor. Dünyanın pek çok ülkesinde hızla büyüyen orta sınıf, şirketlerin uluslararası ticaret yapma imkanını her geçen gün artırıyor. Bu da marka bilinirliğini daha geniş kitlelere yaymak açısından, şirketlere ciddi bir alan tanıyor. İşinizi yurtdışına taşımak istiyor ancak bunun çok karmaşık bir süreç olduğunu düşündüğünüz için…
E-ihracat, markaların dünyaya açılmasını sağlayan en büyük kapılardan biri. Pek çok internet kullanıcısı, farklı ve cazip ürünleri keşfetmek için sınır ötesi alışveriş sitelerini araştırıyor; sosyal medya, güvendikleri alternatif web siteleri ve arama motorları üzerinden anahtar kelime aramalarıyla e-ihracat sitelerine göz gezdiriyor. Ancak, e-ihracat ile markasını dünyanın dört bir yanında hedef kitlesiyle buluşturmayı amaçlayan her e-ihracat…
KOBİ’ler ve yeni girişimciler için, bir anda uluslararası satış yapabilme ve marka bilinirliğini ülke sınırları dışına taşıyabilme imkanı veren e-ihracat dünyası, her yıl daha da büyüyerek satış hacmini artırıyor. Yurtdışındaki hedef kitlelerinin ilgisini çekebilecek pek çok ürün ve hizmetlerle uluslararası online satış için kolları sıvayan pek çok girişimci, bu konuda kendi pazarlama stratejilerini belirlerken, aynı…
E-ticaretteki hedeflerinizi büyütüp, e-ihracat ile tüm dünyada hedef kitlenize ulaşabilmek için çalışmalara başladınız. Pek çok girişimcinin, e-ihracat dünyasına adım atarken doğru altyapıyı oluşturamadığı için bazı zorluklarla karşılaştığını önceden duymuş olabilirsiniz. Ancak, bu sizi endişelendirmesin. Sizin için en uygun koşulları ve e-ihracat konusundaki en etkili altyapı çözümlerini sunan, SEO, alternatif ödeme sistemleri ve daha pek çok…
E-ticaret hayatınız için hedefleriniz gittikçe büyüyor. Dijital dünyanın avantajlarından daha fazla yararlanmak ve yalnızca yurtiçinde değil, yurtdışında da markanızı tanıtmak istiyor olabilirsiniz. Dolayısıyla, e-ihracat sizin için bir sonraki basamak gibi görünüyor. Özellikle e-ticaret hayatına giriş yaptıktan sonra karlılığınızı daha kısa sürede artırmak ve uluslararası platformda büyük markalarla rekabet ortamına katılmak için en ideal alanlardan biri…
Dünyanın tüm ülkelerinde e-ticaret hacmi her yıl daha da büyüyor. Elbette, bunda internet ve mobil cihazların yaygınlaşmasının da payı büyük. Kullanıcılar, boş vakitlerinin büyük bir kısmını mobil cihazları aracılığıyla farklı kanallardan ulaştıkları web sitelerini, özellikle de e-ticaret sitelerini inceleyerek geçiriyorlar. Bu durumda, ticari kariyerinizi parlatmak, dijital ortamda satış ve karlılığını artırmak için elinizin altında internet…
Şirketler, markalarının hedef kitlelerine daha sağlıklı bir şekilde ulaşması ve onlar tarafından tanınması, ürünlerinin tecrübe edilmesi için pek çok farklı yöntem deniyorlar. Ancak, dijital ortamda marka bilinirliğini sağlamak ve müşteri potansiyelini genişletmek için izlenen stratejilerin bir sınırı yok. Çünkü hedef kitleyi oluşturan, yaş, cinsiyet, sektör ve daha pek çok özelliğin ülkeler dahilinde bir sınırı yok….
Firmaların diğer firmalarla arasındaki ticaret ve iş ortaklıklarının pek çoğu, internet üzerinden yapılan araştırmalara ve analizlere dayanıyor. Yurt içinde gerçekleştirilen ticaret ilişkilerinde de üretici firmanın tedarikçi firmaya ulaşması, tedarikçi firmalar arasında değerlendirmeler yapabilmesi ve ürünler hakkında fiyat, içerik gibi bilgilere ulaşabilmesi için e-ticaret siteleri iyi birer referans oluyor. Ancak, artık Türkiye, ihracat hacmini artırmak, yurt…