“Sıkça Sorulan Sorular” sayfası hazırlamak sınır ötesi ticarette ne gibi avantajlar sağlar?

E-ihracat, her ne kadar dünya ölçeğinde sektörel açıdan hızla gelişiyor olsa da birçok kullanıcı için hala gizemini koruyor. Elektronik ticaret konusunda çekingen bir tavır sergileyen kullanıcıları bile yeni dünya dinamiklerine adapte etmede, zihinlerdeki soru işaretlerini gidermek oldukça büyük önem taşıyor.

E-ihracat firmaları hakkında fikir sahibi olmak için başvurulan “Hakkımızda” sayfası, alışveriş sürecinde her zaman yeterli olmayabilir. Çünkü müşteriler genellikle kendini güvende hissedebilmek için sorularının tam karşılığını verecek muhattaplar arıyorlar. Bu nedenle bir Sıkça Sorulan Sorular – SSS sayfası hazırlamakta büyük yarar var.

SSS sayfası, satış oranlarını artırmada en az ana sayfa, tasarım ve içerik kadar önem taşıyor. Peki SSS sayfaları başka ne gibi avantajlar sağlıyor?

Sınır ötesi güven aşılıyor

Uluslararası ticarette kullanıcıların soru işaretlerini gidermek amacıyla istedikleri an telefon araması yaparak şirkete ulaşmaları her zaman mümkün olmayabilir. Bu gibi durumlarda e-posta ile muhattap aramak belli ölçüde çözüm olabiliyor. Ancak e-postanın yanıtlanması için geçen süre çoğu zaman kullanıcıların alışverişten vazgeçmeleri ile sonuçlanabiliyor. Sıkça Sorulan Sorular sayfası mevcut olduğu durumda ise kullanıcılar, diğer kullanıcıların da sıklıkla arayışta olduğu soruları görüntüleyerek kendi sorularına yanıt bulabilir. Böylece e-ihracat şirketinin operasyonel sürecine dair daha detaylı bilgi sahibi olabildiği için kolaylıkla güven bağı kurabilir.

SEO’yu destekliyor

SSS sayfasında yer alan yanıtlar, arama motoru optimizasyonu çalışmalarına büyük oranda katkı sağlıyor. Çünkü sorular ve yanıtlar, anahtar kelime kullanımı açısından firmalara önemli bir fırsat sunuyor. SSS sayfaları, kullanıcılar sorularına yanıt olurken, öte yandan e-ihracat sitesinin arama motorlarındaki görünürlüğünün artmasına da fayda sağlayabiliyor.

Kullanıcı deneyimini artırıyor

Özenle hazırlanmış bir SSS sayfası, e-ihracat kullanıcılarına rehber olma niteliği taşıdığından doğrudan olmasa bile satışa olumlu bir katkı sağlıyor. Alışveriş sırasında kaygılarıyla baş edemeyen kullanıcının sepeti terk etme olasılığını düşüren SSS sayfası ile alışveriş sürecinin tamamlanması sağlanabiliyor. Bu da kullanıcı deneyimini etkilediğinden rekabette ön plana çıkmayı da kolaylaştırabiliyor.

Sıkça Sorulan Sorular sayfaları ile kullanıcılarla daha fazla etkileşim kurmak ve dolayısıyla potansiyel müşterilerin güvenini kazanmak mümkün. Ancak e-ihracat mağazasının kullanıcı ihtiyaçlarına karşılık verebilecek kalitede bir altyapıya sahip olması, kullanıcı deneyimini tamamlamak açısından son derece önemli. Eğer siz de müşteri memnuniyetini artıracak bir online mağazaya sahip olmak istiyorsanız zaman kaybetmeden Shopio’nun ücretsiz demo hesabını inceleyin

Etiketler: e-ihracatelektronik ticaretiçerikkullanıcı deneyimimüşteri memnuniyetimüşterilerin güvenini kazanmakonline alışverişSıkça Sorulan Sorularsınır ötesi ticaretSSStasarımuluslararası ticaret

Yorumlar

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!