müşteri memnuniyeti

“Sıkça Sorulan Sorular” sayfası hazırlamak sınır ötesi ticarette ne gibi avantajlar sağlar?

E-ihracat, her ne kadar dünya ölçeğinde sektörel açıdan hızla gelişiyor olsa da birçok kullanıcı için hala gizemini koruyor. Elektronik ticaret konusunda çekingen bir tavır sergileyen kullanıcıları bile yeni dünya dinamiklerine adapte etmede, zihinlerdeki soru işaretlerini gidermek oldukça büyük önem taşıyor. E-ihracat firmaları hakkında fikir sahibi olmak için başvurulan “Hakkımızda” sayfası, alışveriş sürecinde her zaman yeterli…

Etiketler: e-ihracatelektronik ticaretiçerikkullanıcı deneyimimüşteri memnuniyetimüşterilerin güvenini kazanmakonline alışverişSıkça Sorulan Sorularsınır ötesi ticaretSSStasarımuluslararası ticaret

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

E-ihracat siteleri için müşteri hizmetlerini geliştirebilme ipuçları

Geleneksel ticarette olduğu gibi sınır ötesi ticarette de müşteri memnuniyeti sağlamak uzun vadeli bir başarı için önem taşıyor. Küresel pazarların sınır ötesi alışverişe gösterdiği ilginin artması ve bunun ışığında e-ihracat alanında yaşanan gelişmeler de müşteri hizmetlerinin daha fazla iyileştirilmesinin önünü açıyor. Müşteri sadakatini güçlendirmede ve satışları artırmada müşteri hizmetleri büyük bir rol oynuyor. Satın alma…

Etiketler: bildirimçevrimiçi sohbete-ihracate-postae-ticarethizmetiletişimkullanıcımüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetiMüşteri sadakatimütşeri desteğisınır ötesi ihracat

E-ihracat işinizle müşteri memnuniyeti sağlamanıza yardımcı olacak ipuçları

Sınır ötesi online satış için bir marka inşa etmek ve onu hedef kitleyle buluşturmak, gittikçe yükselen e-ihracat rekabet piyasasında kuşkusuz ki oldukça yoğun bir çalışma gerektiriyor. Girişimciler, dijital platformlar üzerinden ürünleri müşterileriyle buluşturabilmek için pek çok farklı yöntem izliyorlar. Hedef kitleyle doğru ilişkileri kurmaları, onlara müşteri memnuniyetini de beraberinde getiriyor. Böylece zaman içerisinde müşteri sadakatini…

Etiketler: dijital pazarlamae-ihracate-ihracat paketie-ihracat paketlerie-ihracat sitesimüşteri memnuniyetionline ihracatonline yurt dışı satışpazarlama stratejilerisınır ötesi e-ticaretuluslararası e-ticaretyurt dışı e-ticaret

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!