sosyal medya

Sınır ötesi ticaret firmaları neden sosyal medya içerik planı hazırlamalı?

Dünyanın hemen her bölgesinde sosyal medya kullanım oranları artış gösterirken ve sosyal medya kullanıcıları hayatlarını sosyal platformlara entegre ederken e-ihracat firmalarının da pazarlama açısından bu ağları kullanmaları çağın gerekliliklerinden biri haline geliyor. Özellikle maliyet açısından firmaları sarsmayacak sosyal medya pazarlaması, hedef kitle genişletme ve müşteri memnuniyeti sağlamada önemli bir rol oynuyor. Sınır ötesi ticarette sosyal…

Etiketler: e-ihracate-ihracat mağazasıe-ihracat müşterisihedef pazarİçerik planıözel günlersınır ötesi ticaretsosyal medyasosyal medya içerik planıuluslararası ticaret

Uluslararası ticarette video içeriklerden nasıl yararlanılabilir?

Videoların dijital dünyada çok yüksek etkileşim oranlarına sahip olduğu bilinen bir gerçek. Video içerikler bu yönüyle e-ihracat siteleri için oldukça işlevsel reklam ve pazarlama stratejileri geliştirmeye katkıda bulunabiliyor. Müşteriler ve potansiyel müşterilerle etkileşim sağlamada ürün veya hizmet hakkında bilgilendirici, faydalı veya eğlenceli içeriğe sahip videoların kullanımı, metin ve görsellere oranla çok daha fazla ilgi görüyor….

Etiketler: e-ihracate-ihracatta pazarlamaetkileşim sağlamaketkileşimi artırmakpazarlama stratejilerireklamsatışları artırmaksosyal medyauluslararası ticaretvideovideo içeriklerivideo pazarlama

E-ihracat sitelerinin anasayfa tasarımı marka algısını nasıl şekillendiriyor?

Sınır ötesi ticaretin dünyanın her yerinde kayda değer gelişmeler yaşaması, kullanıcı sayılarının artış göstermesi için yapılan çalışmarla mümkün olabiliyor. Aktif ve sadık müşteriler kazanabilmek adına e-ihracat firmalarının kullanıcı zihninde oluşan marka algısını yönetebilmesi gerekiyor. Geleneksel ticarette olduğu gibi fiziksel cazibe ögeleriyle desteklenemeyen marka algısı, e-ticarette olduğu gibi e-ihracatta da yaratıcılığı zorlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla e-ihracat firmalarının…

Etiketler: e-ihracate-postae-ticaretfiziksel mağazageleneksel ticaretgüvenilirlikmarka algısımüşterimüşteri hizmetlerimüşteri memnuniyetimüşteri sadaktionline mağazasatış temsilcisisatışları artırmaksınır ötesi ticaretsosyal medya

Başarılı bir e-ihracat sitesinin 5 özelliği

Sayısı her geçen gün artış gösteren e-ihracat markaları arasında öne çıkabilmek, başarıyı da beraberinde getiriyor. Ancak başarılı olabilmek için rakip firmalardan farklılaşmayı sağlayabilecek pazarlama stratejileri yürütmekte fayda var. Bunun yanı sıra alanında uzman bir ekip ve etkili bir e-ihracat paketine sahip olarak en gelişmiş teknik altyapıyla hizmet verebilmek de rekabette öne geçebilmeyi kolaylaştırabiliyor. Dünyanın her…

Etiketler: anahtar kelimearama motorublogi kampanyae-ihracathedef kitlemüşterionline kullanıcıpotansiyel müşteripromosyonsatışları artırmaksearch engine optimisationSEOsosyal medya

E-ihracat sitenizin popüler olmasını nasıl sağlayabilirsiniz?

E-ticaretin tüm dünyada en geçerli alışveriş yöntemleri arasında yer alması, e-ihracatın da önünü açan gelişmeler arasında yer alıyor. Tüketiciler, e-ticaretin nimetlerinden faydalanmaya ve artık daha fazlasını talep etmeye başlıyorlar. Bu durum, markaların uluslararası arenada boy göstermelerini ve farklı ülkelerden birçok farklı kültüre sahip pazarlara yönelmesini tetikliyor. Son zamanlarda e-ihracatın devamlı olarak gündemde yer alması da…

Etiketler: başarıdildünyae-ihracate-ticaretetkileşimhedef kitlehedef pazarhediyeindiriminternetkazançkullanıcıkültürözel günlerpopülersatışsosyal medyatrafikülkeuluslararası

E-ihracatta geçmişten bu güne yaşanan baş döndürücü gelişmeler

Teknolojik gelişmelerin ışığında hızla büyüyen e-ticaret sektörü, yönünü tüm dünya pazarlarına döndürüyor. E-ticaretin boyut değiştirerek farklı bölgelere yönelmesi e-ihracat kavramının daha da gelişme göstermesine yol açıyor. Bir yandan markalar, yerel bölgelerinde elde ettikleri başarıları dünyanın diğer ucundaki pazarlarda da elde edebilmek için çalışmalarına devam ederken diğer yandan e-ihracat fikrinin bu denli gelişmesini fırsat bilen KOBİ’ler…

Etiketler: e-ihracate-ihracat hacmie-ticaretgirişimgirişimcihedef kitleihracatinternetistatistikkobikullanıcıküreselmobilpazarsatışsosyal medyateknoloji

14 Gün Ücretsiz Deneyin!

Shopio E-ihracat Paketlerini deneyin, mağazanızı hemen oluşturun!